کد خبر : 49618
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399- 19: 18

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان؛

دعوت از گیلانیان برای قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج در شب نیمه شعبان

دعوت از گیلانیان برای قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج در شب نیمه شعبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی از خانواده های گیلانی برای قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج همزمان با شب نیمه شعبان دعوت به عمل آورد.

به گزارش گیلانستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی از خانواده‌های گیلانی برای قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج همزمان با شب نیمه شعبان دعوت به عمل آورد.

در متن این پیام آمده است:

شب نیمه‌شعبان پس از شب قدر دارای اهمیت بالایی است و احیا و شب زنده داری در آن از تأکیدات ویژه‌ای برخوردار است. در این شب ارزشمند مؤمنان با توسل به منجی عالم بشریت حضرت خاتم الاوصیا امام زمان (عج) و درخواست از خداوند منان برای پایان ظلمت و بی‌عدالتی در گستره گیتی دعا می‌کنند. شب ولادت دوازدهمین امام از سلاله کوثر حضرت مهدی (عج)، شب تقرب به درگاه خداوند متعال، استجابت دعا و کسب برکات الهی و فرصتی مغتنم برای استغاثه و دعا برای رفع محنت های گوناگون به‌ویژه بلای ناشی از ویروس کرونا با توسل به حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌یمن فرارسیدن عید بزرگ نیمه‌شعبان ولادت حضرت حجت ابن الحسن العسکری و ضرورت ایجاد امید بیشتر در جامعه در شرایط بحرانی کنونی کشور به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن، از مردم مسلمان و خداجوی استان گیلان دعوت می‌نماید تا ضمن نصب پرچم در سر درب منازل، چراغانی و تزئین واحدهای مجاز به فعالیت، با قرائت زیارت آل‌یاسین و دعای فرج در منازل و جمع باصفای خانوادگی خود همزمان با پخش زنده ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین مصادف با شب نیمه‌شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن الحجج امام رضا (ع) و سپس رأس ساعت ۲۱ طنین شعار «اللهم عجل لولیک الفرج» و «یا مهدی ادرکنی» در فضای عطرآگین اقصی نقاط میهن اسلامی از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه های مساجد و اماکن مذهبی با رعایت تمامی مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، ارادت و استغاثه خود را به ساحت قدسی بقیه‌الله الاعظم به‌نمایش گذارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار