کد خبر : 17089
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396- 15: 22

راهیان نور فضای یارگیری برای جبهه امام زمان (عج) است

راهیان نور فضای یارگیری برای جبهه امام زمان (عج) است

راوی دوران دفاع مقدس بابیان اینکه خادمان راهیان نور عده‌ای آتش به اختیار هستند که برای ظهور در حال تلاش هستند گفت: راهیان نور فضای یارگیری برای جبهه امام زمان (عج) است.

به گزارش گیلانستان، سردار حسین کاجی صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان در اردوگاه فرهنگی شهید مطهری بندرانزلی  بابیان اینکه راهیان نور فضای یارگیری برای جبهه امام زمان است اظهار کرد: اردوی راهیان نور یارگیری برای مقدمه ظهور است.

وی با اشاره به اینکه راهیان یعنی صدور انقلاب اسلامی که تجلی آن را در آینده می‌توان در صدور انقلاب اسلامی دید بیان کرد: خادمان راهیان نور عده‌ای آتش به اختیار هستند  که برای ظهور در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه گیلانی‌ها در همه صحنه‌ها حضور داشتند و امروز هم در جبهه مقاومت راهیان ساز هستند گفت:  جزء نسلی هستیم که در سال ۶۰ راهیان جبهه را راه انداختیم که آن زمان پیکر شهدا در آنجا افتاده بود و الآن آنجا امام‌زادگان عشق هستند.

وی با اشاره به اینکه  امام گفت مقتل شهدا زیارتگاه عاشقان می‌شود و آن موقع ما متوجه نبودیم خاطرنشان کرد: در جنگ آن‌قدر در سختی بودیم که نان خشک و کنسرو می‌خوردیم ۱۸۶ هزار شهید دادیم و برای این است که راهیان باید برقرار باشد.

وی بابیان اینکه ایرانی و غیر ایرانی امروز راهیان کربلا تجربه می‌کنند و این از نتایج صدور انقلاب ماست افزود: از سال ۷۰ راهیان را با خانواده شهدا شروع کردیم و تا اینکه مردم ما هم آمدند البته اوایل همه تعجب می کرند اما راهیان کاری کارستان کرد.

وی با اذعان به اینکه بعد از راهیان جبهه راهیان های مختلفی راه انداختیم بیان کرد: بعدازاینکه در دهه ۶۰ راهیان جبهه راه افتاد، در دهه ۷۰ راهیان نور شکل، در دهه ۸۰ راهیان کربلا و در دهه ۹۰ نیز راهیان قدس شکل‌گرفته است که با مرز و سنگر اسرائیلی‌ها ۲۰ متر فاصله‌داریم.

سردار کاجی با اذعان به اینکه به دروازه خیمه کفر رسیده‌ایم بیان کرد: باید این علم آگاهی و بینش به دست مردم باشد تا به اهداف خود برسیم.

عضو گردان تخریب لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب در دوران دفاع مقدس بابیان اینکه امام این روزها را پیش‌بینی می‌کرد گفت: امام گفت صدام رفتنی است و با این جنگ انقلاب خود را صادر می‌کنیم.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: دنیا امروز تشنه شهدا معارف است و ان‌شاءالله جوانان ما به‌زودی در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.

وی با اشاره به خصوصیات شهید فهمیده افزود: در چین بیش از یک‌میلیون شمار کتاب شهید حسین فهمیده به فروش رفته است در حالی که یک عده در کشور آن را از کتب درسی می‌خواهند حذف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار