کد خبر : 5790
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395- 05: 9

رسول سماکچی رئیس کانون کارفرمایی گیلان شد

رسول سماکچی رئیس کانون کارفرمایی گیلان شد

رسول سماکچی برای سومین دوره متوالی به مدت سه سال رئیس کانون کارفرمایی گیلان انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان، مجمع عمومی کانون کارفرمایی صنایع و حرف گیلان امروز با حضور اعضا و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات انجمن شرکت‌های ساختمانی برگزار شد.

محمدرسول سماکچی از انجمن تولید دارو و لوازم پزشکی گیلان، فرحمند پورعلی از انجمن برق و الکترونیک و لوازم خانگی، ابراهیم آسایش از انجمن تولید لبنیات، فرشاد امیر مستوفیان از انجمن انبوه‌سازان، کورش پورتوکلی از انجمن شرکت‌های ساختمانی، اصغر طلوع بهبود از انجمن کیک وکلوچه و بیسکویت، شاهین علیجانی‌پور از انجمن قطعات خودرو، علی مهرپور از انجمن تاسیسات و گاز و هادی پایداری از انجمن شرکت‌های خدماتی  به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند.

شهاب‌الدین همتی از انجمن تولید دارو لوازم پزشکی و بهداشتی و محمود کوچکی از انجمن تولید فوم به عنوان بازرسان اصلی به مدت سه سال انتخاب شدند.

اعضای اصلی هیأت مدیره در نخستین جلسه رسمی خود به اتفاق آرا محمدرسول سماکچی از مدیران پیشکسوت مورد وثوق کار فرمایان را به سمت رئیس هیأت مدیره کانون کارفرمایی گیلان انتخاب کردند.

فرشاد امیر مستوفیان نیز به سمت نایب رئیس و فرحمند پورعلی به عنوان عضو هیأت مدیره و خزانه‌دار و عیسی ذکی‌زاده نیز دبیر کانون کارفرمایی گیلان انتخاب شدند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار