کد خبر : 36493
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398- 45: 17

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

سازمان تعزیرات متولی برخورد با گرانی‌هاست

سازمان تعزیرات متولی برخورد با گرانی‌هاست

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی شما متولی برخورد با گرانی هستید باید جلوی گران فروشی‌ها گرفته شود و با آن برخورد شود.

به گزارش گیلانستان مهرداد لاهوتی در تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس ضمن تبریک حلول ماه رمضان در تذکری به رئیس جمهور گفت: همه می‌دانیم اگر قرار باشد در حوزه بنزین افزایش قیمت داشته باشیم براساس قانون برنامه ششم این تصمیم باید در مجلس اتخاذ شود. ما اختیار تام و چک سفید به کسی ندادیم. در جلسه غیرعلنی نمایندگان نظرات خود را در این خصوص بیان کردند امسال افزایش بنزین نخواهیم داشت.

وی افزود: اگرچه ممکن است استدلال‌های کارشناسی در این خصوص وجود داشته باشد ولی به چه قیمت؟ درآمد ۱۱ هزار میلیارد تومانی دردی را دوا نمی‌کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سیل زدگان از وزیر علوم و سازمان سنجش درخواستی دارند این عزیزان توقع دارند که اگر امکان آن وجود دارد کنکور به تعویق انداخته شود. می‌گویند ما دچار حادثه شدیم و کتاب های ما از بین رفته است اگر امکانش هست به این عزیزان کمک کنید. آقای وزیر کشاورزی سه هزار هکتار زمین برنج ما دچار مشکل شده است باید به گونه‌ای عمل شود که به قوت ما آسیب وارد نشود باید جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود. آقای حجتی به دنبال خودکفایی برنج باشید.

لاهوتی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است سازمان تعزیرات حکومتی سرجای خود بنشیند و منتظر آن باشد تا افراد شکایت مطرح کند و به شکایات آنها رسیدگی شود دردی دوا نخواهد شد. سازمان تعزیرات حکومتی شما متولی برخورد با گرانی هستید باید جلوی گران فروشی‌ها گرفته شود و با آن برخورد شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار