کد خبر : 19809
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396- 57: 14

سالاری، مشاوران بد و ترامپ

سالاری، مشاوران بد و ترامپ

اینکه عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان از حضور در جایگاه مراسم بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی امتناع ورزد قطعا به وحدت جامعه اسلامی خدشه وارد کرده و خواسته و ناخواسته موجب ایجاد شکاف بین مسئولان دولتی و مردم انقلابی خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، راهپیمایی ۱۳ آبان سال‌جاری شهر رشت همچون گذشته با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و باشکوهی مثال‌زدنی برگزار شد. یکی از نکات حاشیه‌ای و البته قابل تامل این مراسم عدم ‌حضور «مصطفی سالاری» استاندار جوان و جدید گیلان در جایگاه ویژه مراسم بود؛ خشت اول این دیوار را «محمدعلی نجفی» استاندار سابق بنا نهاد و حال گویا قرار است این روال از سوی استاندار جدید نیز ادامه یابد. اینکه عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان از حضور در جایگاه مراسم بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی امتناع ورزد قطعا به وحدت جامعه اسلامی خدشه وارد کرده و خواسته و ناخواسته موجب ایجاد شکاف بین مسئولان دولتی و مردم انقلابی خواهد شد.
اما چرا این اتفاق افتاد؟ آیا پیش‌قضاوت در مورد سخنران مراسم در اتخاذ چنین تصمیمی نقش داشت؟ آیا حجت‌الاسلام پروایی در سخنرانی خود کنایه‌‌ای به رئیس جمهور و عملکرد دولت داشت؟ و سوال مهم‌تر اینکه آیا سالاری تصمیم دارد که این رویه عدم حضور در جایگاه مراسم را در مناسبت‌های بعدی نیز تکرار کند؟ به عنوان مثال اگر برای مراسم ۲۲ بهمن یکی از وزرا یا دولتمردان به عنوان سخنران حضور یابند باز هم استاندار و معاونینش از همراهی در جایگاه امتناع خواهند کرد؟ در غیر این‌صورت چه پاسخی برای این رفتار دوگانه خود در نزد افکار عمومی خواهند داشت؟ آیا اینگونه جناح‌بندی‌ها به مناسبت‌های انقلابی استان آسیب نمی‌رساند؟ نکند سالاری شان و جایگاه خود را بالاتر از حضور در جایگاه مراسم ۱۳ آبان می‌داند؟
به نظر می‌رسد استاندار جوان گیلان بر خلاف میل شخصی و با مشاوره و اصرار برخی از مدیران استانداری چنین تصمیمی را گرفته باشد که در این صورت باید هوشیار باشد در دام شیطنت و نقشه افرادی که سعی دارند بین وی و مردم انقلابی استان فاصله بیاندازند نیفتد. شایسته است استاندار گیلان همچون رئیس دولت دوازدهم که به غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها اعتراف کرده و نسبت به محکومیت سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ واکنش مناسب نشان داده است، در صف اول مبارزه با استکبار جهانی قرار گیرد و در آغازین روزهای خدمت خود در گیلان راه خود را از مردم انقلابی استان جدا نسازد. ان شاء الله

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار