کد خبر : 31786
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397- 40: 12

سبد کالا ویژه شب یلدا بین نیازمندان ضیابر توزیع می‌شود

سبد کالا ویژه شب یلدا بین نیازمندان ضیابر توزیع می‌شود

ضیابری گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، سبد کالا بین نیازمندان دهستان ضیابر توزیع می‌شود.

به گزارش گیلانستان «مائده ضیابری» با بیان اینکه اکنون بیش از یکسال از راه‌اندازی کمپین سه‌شنبه‌های مهدوی در ضیابر می‌گذرد، اظهار کرد: در این مدت کارهای فرهنگی و خیرخواهانه زیادی توسط مجموعه این کمپین انجام شده است.

مسئول کمپین سه‌شنبه مهدوی ضیابر با بیان اینکه ما در سال حدود چهار پنج بار با جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به توزیع سبد کالا بین نیازمندان می‌کنیم، افزود: لیالی قدر، عید نوروز، میلاد حضرت زهرا(س) و شب یلدا از جمله مناسبت‌هاییست که این کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال هم همزمان با شب یلدا در صددیم تا سبد کالا بین نیازمندان دهستان ضیابر توزیع شود، گفت: سبد کالای شب یلدا شامل هندوانه، انار، آجیل، شکلات، ماکارونی، سویا، رشته سوپ، عدس و … است.

ضیابری با بیان اینکه ارزش هر سبد کالا به طور تقریبی ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان است، تصریح کرد: برای اینکه کسی متوجه کمک‌های این کمپین به افراد نیازمند مشخش شده نشود،‌سبد کالا را به صورت شبانه به دست نیازمندان می‌رسانیم تا کرامت خانوارهای نیازمند و ایتام حفظ شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کمپین سه‌شنبه‌های مهدوی یادآوری امام زمان(عج) به مردم است، خاطرنشان کرد: در سبد‌های غذایی ویژه شب یلدا برچسب‌های «سه‌شنبه مهدوی» زده می‌شود تا نیازمندان بدانند این سبد هدیه‌ای از طرف امام زمان(عج) است.

خادم سه‌شنبه‌های مهدوی ضیابر اظهار کرد: ضمن تشکر از مشارکت خوب خیران در برنامه‌های مختلف این کمپین، از مردم نیکوکار خواستاریم تا با مشارکت در این طرح یاریگر بهتر ما باشند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار