کد خبر : 7032
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

سوابق مدیر جهاد دانشگاهی برای همه محرز و مشخص است/ روزهای سیاه فتنه ۸۸ را فراموش نکردیم

سوابق مدیر جهاد دانشگاهی برای همه محرز و مشخص است/ روزهای سیاه فتنه ۸۸ را فراموش نکردیم

اقای رئیس دانشگاه! فراموش نکرده ایم ان روزهای سیاه فتنه ۸۸ به جای اعتراض به انتخابات اردوکشی خیابانی کردند در ان فتنه به امام و رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی توهین شد و در جریان هسیتم که نزدیکان شما هم در این استان جز فعالین بودند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و استاد حقوق دانشگاه های گیلان در واکنش به جمع آوری پرچم آمریکا از زیر پای دانشجویان توسط برخی مسئولان جهاد دانشگاهی طی یادداشتی نوشت:

این روزها باخبرشدیم پرچم امریکا که نماد استکبار می باشداز زیر پای دانشجویان انقلابی جمع شده واجازه نصب به انان داده نشده و گویا گفته اند که تبرّی از امریکا به سیزده ابان محدود می باشد! جای تاسف است در مرکزی دانشگاهی هنوز ندانند که شعار مرگ بر امریکا و ابراز تنفر از امریکا به همه ساعات و روزهای عمر انقلاب اسلامی عمومیت میابد چگونه به خود اجازه می دهند مدیرانی که در عرصه علمی و دانشگاهی خدمت گذاری می کنند در صدد قبح زدایی از تنفر امریکا باشند البته از مدیر این دانشگاه چنین چیزی بعید نمی باشد زیرا سوابق ایشان برای همه محرز و مشخص است.

اقای رئیس دانشگاه! فراموش نکرده ایم ان روزهای سیاه فتنه ۸۸ به جای اعتراض به انتخابات اردوکشی خیابانی کردند در ان فتنه به امام و رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی توهین شد و در جریان هسیتم که نزدیکان شما هم در این استان جز فعالین بودند.

شما ادعای روشنفکری می کنید ولی نمی دانید ذات حادثه ۱۶ اذر چه بوده! حرکت برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط همین دانشگاهها و دانشجویان آغاز شد و دانشجویان ما نقش به سزایی ایفا کرده اند و امروز هم بخاطر همین روحیه انقلابی آماج بسیاری از تبلیغات خصمانه استکبار ودشمنان درجه اول انقلاب قرارگرفته اند. مگر شما نمی دانید ذات ۱۶اذر استکبارستیزی و لگد مال کردن پرچم و هیمنه قدرت پوشالی استکبار جهانخوار امریکاست. دانشجویان ما همیشه ضد استکبار ضدسلطه، ضد استبداد و دنبال عدالتخواهی بوده اند.

مگر شما می توانید این تفکر ناب را از دانشجو بگیرید به شما یاداوری می کنیم دانشگاه پایگاه اصلی انقلاب بوده وبازهم خواهد بود ونیروهای جوان جبهه انقلابی بیدار وبابصیرت گوش به فرمان ولی امرخود هستند شما باچه انگیزه ای ازاقدام انقلابی دانشجویان ممانعت کرده اید.

وقتی پرچم امریکا درخود امریکا درپی اعتراض به نتیجه انتخابات توسط مردم به اتش کشیده می شود، ان وقت شما پرچم امریکا را از زیر پای جوانان انقلابی جمع می کنید و مدعی هستید که با امریکا هیچ مشکلی نداریم؟! شما باید این باور را به ذهنت به سپاری که تا این جوانان انقلابی پشت سر امام حاضر خود هستند منور فکران غربگرا و کدخدا پرستان هرگز به ارزوهای باطل خود نخواهند رسید دانشگاه مکان مقدس است متاسفانه در این چند سال اخیر در بعضی از دانشگاهها انتصابات با ملاحظات انجام گرفته جای تعجب است شما به جای ابراز ندامت و پشیمانی و عذرخواهی از مردم غیور و انقلابی گیلان به ویژه دانشجویان انقلابی دنبال تغییر دادن صورت مسئله هستید و از دیگران می خواهید که انان عذر خواهی کنند!

پیشنهاد می کنیم دادستان محترم بعنوان مدعی العموم به این موضوع مهم واردشده و نسبت به پیگیری های قضایی اقدام لازم را بعمل اورد زیرا بدون تردید چنین عمل زشتی از سوی مدیران جهاد دانشگاهی استان موجب جریحه دارشدن احساسات پاک از همه دوستداران انقلاب به ویژه خانواده های شهدا شده و کمترین چیزی که می تواند براین الام مرحم قرار دهد پیگیرهای قضایی است.

*عزیز پورعزیزی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار