کد خبر : 14241
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396- 55: 16

شهر رشت فاقد فرهنگ‌سراهای تخصصی است

شهر رشت فاقد فرهنگ‌سراهای تخصصی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رشت فاقد فرهنگ سراهای تخصصی است گفت: باید در افزایش و توسعه فرهنگ‌سراهای فرهنگی و دینی بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان گلسار رشت اظهار داشت: امیدواریم در شب‌های قدر که شب تقدیر و سرنوشت است با حضور در مساجد برای یکدیگر دعای خیر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی شورای چهارم شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه ها در حوزه مدیریت شهری هستیم گفت: سیاست‌گذاری‌های شورای چهارم منجر به افتتاح و احداث پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی شد و خوشحالیم شاهد افتتاح یکی دیگر از این پروژه‌ها در منطقه یک رشت هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره اینکه سهم بانوان در شورای پنجم باید بیشتر می‌شد اذعان داشت: به‌عنوان تنها بانوی شورای پنجم، مسئولیت سنگینی را بر دوش می‌کشم و امیدواریم با حمایت دیگر بانوان شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری در حوزه بانوان باشیم.

شیرزاد ضمن تشکر از شهردار منطقه یک رشت برای راه اندازی پارک بانوان گلسار اظهار داشت: اقدامات خوبی در منطقه یک رشت انجام شده ولی کافی نیست و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر در این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه منطقه دو رشت نیز یک پارک شهری مخصوص بانوان دارد خاطرنشان کرد: امیدواریم توسعه و نوسازی پارک بانوان در منطریه به‌زودی آغاز شود و سرعت بیشتری بگیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امیدواریم در راستای توسعه شهری شاهد این باشیم که پارک‌ها و امکانات برای بانوان در مناطق ۳،۴ و ۵ رشت نیز راه اندازی شود.

شیرزاد فقدان فرهنگ‌سراهای تخصصی در رشت را یکی از نقاط ضعف رشت دانست و تاکید کرد: البته در حوزه اداره کل ارشاد فرهنگ سرا داریم و باید در افزایش و توسعه فرهنگ‌سراهای فرهنگی، دینی و مذهبی بیشتر تلاش کنیم.

منخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت  با اشاره به آلودگی رودخانه‌های رشت ابراز داشت: امیدواریم در دولت جدید اتفاقات خوبی در حوزه زیست محیطی گیلان رخ دهد و نیاز است حوزه زیست محیطی تقویت و توسعه یابد.

وی گفت: شهرداری رشت با سیاست‌گذاری‌های کمیسیون بهداشت کار خود را در رفع آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود انجام داده ولی این اقدام کافی نیست و امیدواریم همه با وحدت و انسجامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جدا از مسائل سیاسی برای توسعه شهر، استان و کشور تلاش کنیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار