کد خبر : 35084
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397- 24: 21

سردار فضلی در رشت:

شهید جوینده مطیع رهبری و ولایت‌فقیه بود

شهید جوینده مطیع رهبری و ولایت‌فقیه بود

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمن در تلاش است با جنگ اقتصادی به مردم فشار بیاورد گفت: دشمنان ما برای ضربه زدن به انقلاب بسیج شده‌اند تا انقلاب ما را دچار چالش کنند اما باید این را بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش گیلانستان، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهید حسین جوینده در گلزار شهدا رشت با بیان اینکه فرمایشات امام خمینی (ره) تماماً راهبردهای استراتژیک بود اظهار کرد: امروز به سخنان امام بسیار نیازمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه امام هر موقع سخنرانی می‌کردند سردار شهید عباس بابایی گریه می‌کردند افزود: همین سردار شهید عباس بابایی همسرش را راهی حج کرد اما خود حجش را در جبهه و در راستای دفاع از کشور ادا کرد و قربانی شد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه فعالیت‌های شهید حسین جوینده الگو گرفته از فرمان ولایت‌فقیه است گفت: حضور شهید جوینده در دفاع از حرم و آموزش رزمندگان جبهه مقاومت به دلیل تربیت شهادت‌گونه پدر و مادرش است.

فضلی با اشاره به اینکه شهید جوینده خستگی‌ناپذیر بود بیان کرد: شهید جوینده در معامله با خدا لحظه‌ای در آموزش از رزمندگان غفلت نمی‌کرد و همواره پای کار بود.

وی با تأکید بر اینکه شهید جوینده مطیع رهبری و ولایت‌فقیه بود گفت: شهید جوینده اهل تزکیه نفس، خمس، مال حلال، خوش‌رو و با عزت‌نفس بود و حتی تا پاسی از شب با زبان روزه در محل کار حاضر بود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید مراقب حیله‌های دشمنان باشند افزود: دشمن برای ما نقشه کشیده و به همین دلیل مردم و مسؤولان ما باید هوشیار باشند، البته ما قوی هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فضلی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی ما تاکنون در مقابل تمام دشمنان قسم‌خورده انقلاب ایستاده‌اند و باز هم خواهند ایستاد گفت: دشمن به دنبال این است که بین شیعه و سنی اختلاف به وجود بیاورد و از طریق این اختلاف به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است با جنگ اقتصادی به مردم فشار بیاورد تصریح کرد: دشمنان ما برای ضربه زدن به انقلاب بسیج شده‌اند تا انقلاب ما را دچار چالش کنند اما باید این را بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و مردم انقلابی ما تا آخر ایستاده‌اند.

 فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران سه پایه قرآن، عترت و مردم را دارد افزود: امروز در هنگام زیارت مزار شهدای گیلانی، چیزی جزء آرمان‌خواهی ندیدم و دشمنان بدانند که شهید جوینده‌های فراوانی در گیلان و ایران تربیت‌شده‌اند.

به گزارش فارس، سرهنگ دوم پاسدار حسین جوینده از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران که هفته گذشته حین انجام مأموریت آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار