کد خبر : 51128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399- 13: 17

ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون فرهنگی شورای رشت به شهردار پیرامون وضعیت گلزار شهدای گمنام بوستان ملت

ضرب‌الاجل ۱۰ روزه کمیسیون فرهنگی شورای رشت به شهردار پیرامون وضعیت گلزار شهدای گمنام  بوستان ملت

کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت برای تعیین تکلیف وضعیت گلزار شهدای گمنام بوستان ملت رشت، ضرب‌الاجل ۱۰ روزه تعیین کرد.

به گزارش گیلانستان جلسه ۱۱۳ کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت عصر سه شنبه به ریاست فاطمه شیرزاد و با حضور عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و با موضوع گلزارهای شهدای گمنام مسکن مهر و بوستان ملت در ساختمان شورای شهر رشت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، فاطمه شیرزاد، ضمن گرامیداشت شب‌های قدر گفت: موضوع تکمیل این گلزارها از یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است ولی به نظر می‌رسد برای اتمام کوتاه مدت پروژه‌ها باید با جدیت بیشتری قدم برداریم.

وی با انتقاد از ناتمام ماندن پروژه یادمان شهدای گمنام در بوستان ملت در ۲ سال اخیر افزود: متأسفانه با وجود برگزاری جلسه‌های مکرر، اتمام این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در بودجه مبلغ یک میلیارد و دوست میلیون تومان برای اتمام کار یادمان بوستان ملت مصوب شده بود اما اکنون عزمی برای پرداخت این مبلغ وجود ندارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ادامه داد: پروژه یادمان شهدای گمنام بوستان ملت، مورد درخواست خانواده‌های شهدا و ایثارگر است و اتمام آن باید اولویت شهرداری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: استانی که بیش هشت هزار سردار و فرمانده شهید به کشور تقدیم کرده، شایسته نیست که پروژه یادمان شهدای گمنام آن در مرکز استان نیمه‌تمام باقی بماند.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بارها برای پروژه شهدای گمنام بوستان ملت با شهردار مکاتبه شده است گفت: برای آخرین بار باز هم با شهردار محترم مکاتبه خواهیم کرد و حتی آمادگی حضور افراد دخیل در پروژه در این کمیسیون را هم داریم. ضمن اینکه ما تمام دستورهای جلسات کمیسیون را در اختیار شهردار محترم قرار می‌دهم و ایشان در جریان جلسات شورا هستند اما متأسفانه به این موضوعات توجه نمی‌شود. وقتی موضوعی مدام در جلسات شورا مطرح می‌شود باید ایشان به این موضوع توجه کنند و این دغدغه‌ها باید شنیده شود.

وی تأکید کرد: با چشم و چشم گفتن‌ها کاری انجام نمی‌شود و تا امروز هم از این چشم‌ها زیاد گفته شده است. امیدواررم در این موضوع قصور و کوتاهی اتفاق نیافتاده باشد و تنها بحث موانع قانونی باشد و این موانع نیز به زودی با جدیت شهردار محترم برداشته شود.

در پایان شیرزاد، ضرب‌الاجل ۱۰ روزه به شهردار رشت جهت مشخص شدن وضعیت بلاتکلیف پروژه را به اعضای کمیسیون پیشنهاد داد که این پیشنهاد با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار