کد خبر : 60061
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399- 11: 10

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان:

عبور رشت از چراغ‌قرمز کرونایی

عبور رشت از چراغ‌قرمز کرونایی

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان‌ها گفت: با همکاری اصناف و مردم شهرستان، رشت از حالت قرمز به نارنجی تبدیل‌شده و امیدواریم این همراهی مردم ادامه پیدا کند ولی در صورت عادی انگاری، دوباره رشت به حالت قرمز درمی‌آید.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد با بیان اینکه تعدادی از شهرهای گیلان با تغییر وضعیت مواجه شده، اظهار کرد: بر اساس معیارهای وزارت بهداشت تاکنون چهار شهر تالش، رودسر، آستارا و رودبار قرمز بوده و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی بوده و ممکن است در روزهای بعدی برخی از شهرها دوباره با تغییر مواجه شوند‌.

وی نارنجی شدن وضعیت کرونا در رشت را به معنای عادی شدن شرایط ندانست و گفت: با همکاری اصناف و مردم شهرستان، رشت از حالت قرمز به نارنجی تبدیل‌شده و امیدواریم این همراهی مردم ادامه پیدا کند ولی در صورت عادی انگاری، دوباره رشت به حالت قرمز درمی‌آید.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و مقابله با کرونا استان گیلان با اذعان به اینکه محدودیت منع رفت‌وآمد در رشت همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: از فردا مشاغل گروه یک و دو در رشت مجوز فعالیت داشته و همچنان منع رفت‌وآمد خودرویی بین شهرهای قرمز و نارنجی و منع تردد در ساعات ۲۱ الی چهار صبح به علت جمعیت بیش از ۲۰۰ هزارنفری رشت به قوت خود باقی است.

قاسم نژاد با درخواست از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و منع رفت‌وآمد در سطح شهرها بیان کرد: وضعیت کرونا در استان ناپایدار و صعودی بوده و در صورت عادی انگاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم لذا از تمامی مردم درخواست دارم از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار