کد خبر : 8612
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395- 00: 8

فرماندار و اعضای شورای تامین انزلی جلوی فتنه‌گران را بگیرند تا خدشه‌ای به نظام وارد نشود

فرماندار و اعضای شورای تامین انزلی جلوی فتنه‌گران را بگیرند تا خدشه‌ای به نظام وارد نشود

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه فرماندار و اعضای شورای تامین باید جلوی فتنه‌گران را در انزلی بگیرند گفت: فتنه خط قرمز مردم انزلی است و اجازه نمی‌دهیم تا سخنان بیهوده‌ای از تریبونی در حمایت از فتنه‌گران شنیده شود.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا بدیعی‌فر عصر یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی این شهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم پاسخ گستاخی اخیر آمریکا را با حضورشان و شعارهایشان دادند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محکومیت فتنه  افزود: مقام معظم رهبری فرموده بودند که مردم پاسخ آمریکا را در ۲۲ بهمن می‌دهند و اینگونه شد و خشم و استکبارستیزی ملت بار دیگر نمایان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه شاهد برگزاری همایشی در این شهر بودیم که مردم را نگران و خشمگین کرد، گفت: فتنه خط قرمز مردم انزلی است و اجازه نمی‌دهیم تا سخنان بیهوده‌ای از تریبونی در حمایت از فتنه‌گران شنیده شود و در این راستا از مواضع و تذکرات انقلابی امام جمعه انزلی در تریبون نماز جمعه تشکر می‌کنیم.

بدیعی‌فر با تذکر به فرماندار بندرانزلی، تصریح کرد: فرماندار و اعضای شورای تامین باید از این مسایل پیشگیری کنند تا خدایی نکرده خدشه‌ای به نظام مقدس وارد نشود زیرا مردم از مسئولان انتظار دارند و باید جلوی فتنه‌گری را گرفت.

وی با بیان اینکه به برخی از افراد منتقدیم، اظهار داشت: برخی فقط در ظاهر شعار ولایت‌مداری می‌دهند ولی حاضر نیستند فتنه ۸۸ را محکوم کنند و در آن همایش شرکت کرده و در برابر سخنرانی هتاکانه در دفاع از فتنه گران سکوت می‌کنند؛ باید سکوتتان را بشکنید چرا که بارها مقام معظم رهبری فرموده‌اند که فتنه خط قرمز نظام است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه نماینده مردم هستیم و تا ۱۰ شهریور ۹۶ فعالیت شورای چهارم ادامه دارد، گفت: همه باید تابع قانون و ولایت فقیه باشیم.

عضو شورای شهر انزلی نیز در این نشست با محکومیت فتنه، اظهار داشت: کسی از جزییات همایش  تحقق آرمان‌های انقلاب در دولت تدبیر و امید خبر نداشت و با بی‌خبری از این موضوع در نشست شرکت کردم و پس از سخنان نماینده رشت در راهروی سالن همایش به وی تذکر دادم.

شعبان جعفری با بیان اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد:  اقشار مختلف مردم بندرانزلی نسبت به فتنه‌گران حساس هستند و سکوت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار