کد خبر : 4917
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395- 46: 9

فقط برای کمک به سپیدرود استعفا دادم

فقط برای کمک به سپیدرود استعفا دادم

بنده با این مسائل هیچ کاری ندارم و بعنوان یکی از قدیمی ترین هواداران سپیدرود امروز از هیات مدیره کنار می روم تا بتوانم کمک بیشتری را به تیم محبوبم داشته باشم.

به گزارش درگیلان، محمود باقری خطیبانی عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در یک حرکت ناگهانی و عجیب، طی نامه ای به محمد پورمحسن مالک و مدیرعامل سپیدرود استعفای خود را تقدیم وی کرد.

پس از اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت توانست در یک مجادله ۵۰ روزه بالاخره تکلیف مالکیت خود را مشخص کند همگان فکر می کردند اگرچه خیلی دیر ولی این باشگاه با پتانسل بومی خود می تواند خیلی زود به ساحل آرامش برسد اما زهی خیال باطل.

امروز از این باشگاه خبر رسید که محمود باقری خطیبانی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت که عضویت در هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود را نیز بر عهده دارد در یک حرکت ناگهانی و عجیب، طی نامه ای به محمد پورمحسن مالک و مدیرعامل سپیدرود استعفای خود را تقدیم وی کرد تا التهاب دوباره سراسر این تیم را در بر بگیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت که همیشه بر ارادت قلبی و زبانی خود در حمایت از سپیدرود تقیه نمی کرد، در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین علت استعفای خود از هیات مدیره ی سرخپوشان شهر رشت را ایجاد حساسیت توسط برخی اعضای شورای شهر در زمان کمک به این تیم عنوان کرد و گفت: هر وقت اعضای شورا می خواستند کمکی به این باشگاه کنند بهانه می آوردند که باقری عضو هیات مدیره این باشگاه هست و قصد دارد خود را ثابت کند و بدین ترتیب همیشه حساسیت هایی ایجاد می کردند.

باقری خطیبانی ادامه داد: با این تفاسیر منبعد اگر قرار شد کمکی به داماش شود به جهت حضور آقای حاجی پور از اعضای شورای شهر به عنوان مالک در این تیم باید کمک را قطع کنیم؟ قطعا اینگونه نخواهد بود چرا که داماش یکی از تیمهای پرطرفدار همین شهر است و به کمک امثال ما نیاز دارد بنابراین این طرز فکر مسموم باید از شورا رخت ببندد.

وی افزود: بنده با این مسائل هیچ کاری ندارم و بعنوان یکی از قدیمی ترین هواداران سپیدرود امروز از هیات مدیره کنار می روم تا بتوانم کمک بیشتری را به تیم محبوبم داشته باشم.

وی با بیان اینکه من پرسپولیسی هستم اما قلباٌ سپیدرود را حتی از پرسپولیس هم بیشتر دوست دارم تاکید کرد: هدف من کمک به سپیدرود است، در هرجایی، هر زمانی و در هر شرایطی از کمک به سپیدرود دریغ نخواهم کرد.

وی به این سوال که دقیقا کدام عضو شورا به دنبال ايجاد حساسيت در اين زمينه بوده اند پاسخی نداد./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار