کد خبر : 13491
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396- 51: 8

قدردانی ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در گیلان از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۹۶

قدردانی ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در گیلان از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۹۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،ستاد مرگزی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی درگیلان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم ولایت مدار گیلان در انتخابات ۱۳۹۶ قدردانی کرد.

به گزارش گیلانستان، ستاد مرگزی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی درگیلان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم ولایت مدار گیلان در انتخابات ۱۳۹۶ قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: به پیشگاه احدیت به پاس حضور ارزشمند مردم گیلان در انتخابات سال ۹۶سر تعظیم فرود می آوریم .حضور آگاهانه ای  که دنیا را متحیر خودساخت.

بی شک حضور ۴۰میلیونی مردم بزرگوار ایران اسلامی پای صندوق های رای پاسخ شایسته ای بود به ندای رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با هدایت و رهبری های معظم له کشور رخت آرامش و امینت برتن دارد.

اینک پس از شمارش آرا و انتخاب رییس جمهور ،منتخب، ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در گیلان برخود فرض می داند که از حضور آگاهانه مردم وفادارخطه گیلان بویژه نقش بی بدیل خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، جوانان ارزشمند و همیشه درصحنه حزب الله، کارگران و کشاورزان،رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم، علماء،طلاب، دانشجویان و اساتید فهیم، فرهنگیان ،بازاریان و اصناف و اعضای محترم ستادهای منتسب به حجت الاسلام دکتر رئیسی و نیز «ستادانتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف درگیلان»  تقدیر و تشکر نماید.

 اذعان داریم که حضور مردم گیلان پای صندوق های رای عمل به تکلیف و تجدید پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدربود که بی تردید پیروز انتخابات ۹۶ نیز خود ملت شریف ایران اسلامی است.

آرای پاک شما گیلانیان به سیدمحرمان به یقین پشتوانه ای موثر برای اقداماتی است که مسئولان امر ازآن بهره خواهندبرد.

درپایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای شما مردم وفادارگیلان و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب، از خداوند منان طول عمربابرکت برای رهبرعظیم اشان انقلاب ،خانواده های مظعم شهدا و ایثارگران را مسئلت می نماییم.

/احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار