کد خبر : 86706
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401- 12: 11

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

قرارگاه اشتغال در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد

قرارگاه اشتغال در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: این قرارگاه با محوریت پایش میدانی اشتغال ثبت شده در راستای تحقق رویکرد دولت مبنی بر تحقق اشتغال واقعی و پرهیز از آمارگرایی تشکیل شده است.

به گزارش گیلانستان،سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر افزود: امروز در نشستی با حضور نمایندگان صندوق کارآفرینی امید، مدیران مراکز مشاوره کارآفرینی استان، مدیر اشتغال و کارآفرینی و رئیس و همکاران دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، برنامه‌های اجرایی قرارگاه اشتغال استان تدوین و این قرارگاه با محوریت پایش میدانی اشتغال آغاز به کار کرد.

 

وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن قرائت بند بند قرارداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و مراکز مشاوره به عنوان مجری طرح پایش اشتغال استان، هماهنگی‌های لازم جهت اجرای بهینه و کامل این طرح در استان به عمل آمد.

 

آقاجانی در ادامه با اشاره به این که پایش اشتغال ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی برای اولین بار در دولت سیزدهم مطرح شده است یادآور شد:  دولت به دنبال اشتغال واقعی است و از هرگونه آمارگرایی پرهیز دارد.

 

وی همچنین بر لزوم دقت‌نظر واحدهای نظارت در عملیات نظارت‌های میدانی و حفظ امانت و محرمانگی در خصوص اطلاعات استخراج شده تاکید کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بر اجرای اهم مصوبات این نشست  شامل «برگزاری دوره آموزشی و رفع اشکال برای تیم نظارتی مراکز مشاوره با آموزش عملی کاربری سامانه سانار»، «تشکیل گروه‌ اطلاع‌رسانی بابت ایجاد وحدت رویه و تبادل نظر در جهت بهبود کیفیت اجرای طرح»، «تهیه محتوای اطلاع‌رسانی از فرآیند اجرای طرح برای انتشار در شبکه‌های مجازی»، «ارایه گزارش‌های روزانه از اقدامات مراکز در اجرای برنامه‌های بازدیدی و مسائل و مشکلات احتمالی»، «تعیین سازوکار توزیع شهرستانی نمونه‌ها با توجه به قابلیت‌های جغرافیایی مراکز»، «تبیین سازوکار ارزیابی و نظارتی مستقیم اداره کل و صندوق کارآفرینی از اجرای طرح و صحت‌سنجی گزارش‌ها»  تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار