کد خبر : 22783
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396- 54: 18

قوه قضائیه با روحیه‌ای انقلابی با مفسدان اقتصادی مبارزه کند

قوه قضائیه با روحیه‌ای انقلابی با مفسدان اقتصادی مبارزه کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم از دغدغه‌های بزرگ مقام معظم رهبری است گفت: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: دشمن این روزها در حال استفاده ابزاری از مشکلات اقتصادی کشور است بنابراین مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و نسبت به حل آن‌ها که از دغدغه‌های بزرگ مقام معظم رهبری است سرعت بیشتری به خرج دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این روزها دشمن قصد دارد با تمام توان از نقاط ضعف اقتصادی کشور علیه باورهای دینی، فرهنگی و آرمان‌های انقلابی مردم بهترین سوءاستفاده را ببرد و ضربه‌های خود را با هر شیوه ممکن به نظام اسلامی وارد سازد.

آیت الله پروایی وظیفه مسئولان را در این برهه زمانی بسیار خطیر و حساس خواند و ابراز داشت: دشمن در حال بهره برداری ابزاری از نقاط ضعف کشور است و مسئولان در همه قوای سه گانه باید با تدابیر ویژه و با روحیه جهادی در جهت تقویت این نقاط ضعف تلاش کنند.

وی به مشکل ازدواج جوانان و رابطه مستقیم آن با بیکاری اشاره کرد و بیان داشت: اگر معضلات معیشتی و اقتصادی مردم به‌ویژه اشتغال جوانان به‌موقع برطرف نشوند مطمئناً آسیب‌ها و خسارت‌های جبران ناپذیری با نفوذ در لایه‌های فرهنگی جامعه اتفاق می‌افتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیشترین مسئولیت در این زمینه را متوجه قوای مجریه و مقننه دانست افزود: قوه قضائیه نیز باید با همان روحیه انقلابی خود کار را ادامه دهد و با مفسدان و کسانی که ضربه‌های بزرگ اقتصادی را به کشور متحمل کرده‌اند مبارزه کند.

آیت الله پروایی متزلزل کردن باورهای به حق مردم را از اهداف بزرگ دنیای غرب خواند و تصریح کرد: دشمنان اسلام با ترویج برنامه‌های هدف‌دار و فرهنگی باب میل خود، قصد بر هم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه را دارند و برای نیل به این هدف برنامه‌های خاصی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مسئولان در جامعه باید مسائل فرهنگی باشد عنوان کرد: جای تاسف است وقتی می‌بینیم در برخی مواردی که ضرورت آنچنانی ندارد بودجه‌های زیادی صرف می‌شود و وقتی نوبت به مسائل فرهنگی می‌رسد شاهد کم‌کاری در این حوزه حیاتی هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این میان عده‌ای از روی لجاجت و عناد و برخی نیز از روی جهل به مسائل فرهنگی بی‌توجهی نشان می‌دهند و به بودجه‌هایی که برای سازمان‌ها و برخی نهادهای فرهنگی تخصیص می‌یابد می‌تازند و با آن مخالفت می‌کنند.

آیت الله پروایی با تاکید بر اینکه آسیب به فرهنگ جامعه باعث کمرنگ شدن امنیت اخلاقی می‌شود افزود: در جامعه‌ای که در آن امنیت اخلاقی توسط دشمن مورد هجمه قرار بگیرد آسیب‌ها و آفت‌های بسیار متنوعی شروع به رشد کردن می‌کند و پایه‌های کشور را به‌سوی اضمحلال می‌کشاند.

وی وظیفه نمایندگان مجلس را در مسئله فرهنگ بسیار مهم دانست و اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های نمایندگان مجلس باید قانون‌گذاری در راستای تقویت مسائل فرهنگی و اعتقادی همچنین تقویت باورهای دینی مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ناتوی فرهنگی غرب اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان از حربه‌های متعددی از جمله تحمیل جنگ، ترور شخصیت‌ها و اعمال تحریم‌ها استفاده کردند و وقتی با مقاومت ملت هوشیار و بصیر ایران مواجه شدند جبهه جنگ را تغییر دادند.

آیت الله پروایی با اشاره به روش حفظ جامعه در برابر جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: تقویت کردن فرهنگ ناب اسلامی در بین جوانان و کانون خانواده می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و به جوانان کمک کند در تله‌های فریبنده و شیطانی آنان گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار