کد خبر : 23177
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396- 56: 17

ماجرای شرکت جوان اصلاح طلب گیلانی در یک پارتی فجیع شبانه و فرار از دست ماموران! + جزئیات

ماجرای شرکت جوان اصلاح طلب گیلانی در یک پارتی فجیع شبانه و فرار از دست ماموران! + جزئیات

وی به دلیل همین رفتارهای خلاف عرف و شرعش و سوابق منفی متعددی که حتی در دستگاه های دولتی دارد، از کاندیداتوری در انتخابات شورای رشت باز مانده بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده شده چندی پیش یکی از جوانان معروف جریان اصلاحات در گیلان به نام ” الف_پ” که در انتخابات شورای شهر رشت نیز ثبت نام کرده و بعد رد صلاحیت شده بود، همراه با دوستان پسر و دختر خود به یک پارتی شبانه واقع در “حاجی بکنده” انزلی می رود.

وی که به دلیل همین رفتارهای خلاف عرف و شرعش و سوابق منفی متعددی که حتی در دستگاه های دولتی دارد، از کاندیداتوری در انتخابات شورای رشت باز مانده بود، پارتی مختلط این بارش را نتوانست به اتمام برساند و نیمه کاره رها کرد!

ماجرا از این قرار است که به دلیل اوضاع نامطلوب و فجیع این پارتی و استفاده شرکت کنندگان از مشروبات الکلی و بروز رفتارهای نامشروع دختران و پسران، ماموران غیور و همیشه در صحنه نیروی انتظامی وارد عمل شده و در صدد توقف این پارتی و بازداشت هنجارشکنان بر آمدند.

این اوضاع که برای جوان اصلاح طلب و جویای پست و مقام خوش نیامد و از آنجایی که میدانست بازداشتش در این پارتی باعث آبروریزی و مانع رسیدن به آرزوهای سیاسی اش می شود، فرار را بر قرار ترجیح داده و سریعا از داخل مزارع و زمینهای اطراف مکان (در حالیکه زمین گل آلود بود) فرار کرد!!

لازم به ذکر است قرار بود این شخص به عنوان مشاور استاندار گیلان منصوب شود که فعلا این انتصاب مسکوت مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

لعنت شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

لعنت بر پدر و مادر كسى كه خبر دروغ را نشر ميدهد

رفتن به نوار ابزار