کد خبر : 22534
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396- 22: 17

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود شد

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محور پونل به خلخال از ۵ بهمن ماه به علت تغییرات و نامساعد بودن شرایط جوی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمد‌پور در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه استان گیلان در روزهای آینده شاهد شرایط جوی نامناسب است اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران در استان، رانندگان باید توجه‌ ویژه‌ای به رعایت ایمنی در راه‌ها داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تاکید بر اینکه تغییرات جوی و بارش برف در محور کوهستانی پونل به خلخال ضریب ایمنی عبور و مرور در این محور را کاهش می‌دهد افزود: این محور به‌منظور پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی مسدود شد.

محمدپور با بیان اینکه محور پونل به خلخال از ساعت ۸:۳۰ پنجم بهمن ماه ۹۶ با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای استان مسدود شده است گفت: رانندگان در صورت امکان از هر گونه سفر غیرضروری در شرایط جوی پیش‌رو پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه رانندگان به‌منظور تردد در مسیرهایکوهستانی باید زنجیر چرخ و لوازم ایمنی به‌همراه داشته باشند خاطرنشان کرد: لوازم گرمایشی، البسه زمستانه و سوخت کافی از ضروریات تردد در مسیرهای کوهستانی است.

وی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه استان گیلان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و تامین امنیت راه‌های استان هستند گفت: توصیه‌ می‌شود رانندگان به‌منظور ایجاد امنیت و سهولت در عبور و مرور به تذکرات و توصیه‌ها پلیس توجه کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار