کد خبر : 22982
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396- 12: 21

مردم از دست مسئولین به ما گلایه می‌کنند / برخی مسئولین با آرمان‌های شهدا فاصله‌دارند

مردم از دست مسئولین به ما گلایه می‌کنند / برخی مسئولین با آرمان‌های شهدا فاصله‌دارند

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مردم از دست برخی مسئولین به ما گلایه می‌کنند و مسئولین باید به داد مردم برسند گفت: برخی از مسئولین چرا باید مردم را اذیت کنند تا کار به‌جاهای ناخوشایند و اتفاقات اخیر کشور برسد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی امشب در یادواره شهدای دهستان ویرمونی در مسجد جامع این دهستان از توابع بخش مرکزی با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: این مجلس ظرفیت سخنرانی در باب عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) را ندارد.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدا از حضرت علی (ع) در کتاب آسمانی خود یادکرده و حضرت علی (ع) را باید رسول خدا معرفی کند تصریح کرد: برای شناخت دین خدا، شخصیت رسول خدا و اهل‌بیت (ع) باید به بیان قرآن مراجعه کرد.

وی با اشاره به شباهت شهادت اهل‌بیت (ع) به‌ویژه شهادت اباعبدالله حسین (ع) و ۷۲ شهید صحرای کربلا با چگونگی شهادت شهدای مدافعین حرم خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی برای ملت، مسئولین و کسانی که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند اتمام‌حجت بود.

پروایی پشتیبان ولایت‌فقیه بودن، حفظ وحدت و هم‌بستگی از سوی مردم و مسئولین و خدمت به مردم به معنای واقعی آن را ازجمله سفارش‌های شهدا به مردم و مسئولین دانست و بیان کرد: شهدا راضی به این یادواره‌ها نیستند؛ اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در مسیر شهدا قرار بگیریم.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی از مسئولین ادعا می‌کنند که در مسیر شهدا قرارگرفته‌اند ولی در عمل با آرمان‌های شهدا فاصله‌دارند و این رفتار مسئولین یک بام و دو بام کردن است گفت: مردم ایران آگاه بوده و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منش اتفاقات و اعتراضات اخیر در کشور به عملکرد مسئولین برمی‌گردد و چقدر باید به مردم بگوییم که درصحنه باشند افزود: مردم درصحنه هستند و همین مردم فتنه سال ۸۸ را جمع کردند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی نقشه جهت براندازی دین، قرآن و مذهب و کم‌رنگ کردن خون شهدا است گفت: ایران تنها کشوری است که بانام اهل‌بیت گره‌خورده است و دشمن نمی‌خواهد انقلاب اسلامی به حیات خود ادامه دهد و از این ناراحت است که در این کشور ولایت امیرالمؤمنین حکومت می‌کند.

پروایی مردم ایران را با اصالت، نجیب، ولایتمدار و نشانه این ولایتمداری را اهدای شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا، رکن انقلاب بوده و فکر آن‌ها حیاگر کشور است؛ اگر همین شهدای مدافع حرم نبودند وهابیت و تفکیری‌ها در همین استان گیلان سر ما را از تن جدا کرده و به نوامیس ما تجاوز می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مردم از دست برخی مسئولین به ما گلایه می‌کنند و مسئولین باید به داد مردم برسند خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین چرا باید مردم را اذیت کنند تا کار به‌جاهای ناخوشایند و اتفاقات اخیر کشور برسد.

پروایی اعتراض از مسیر قانونی را حق مسلم مردم دانست و بیان کرد: اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه که برای امرارمعاش به یک وام پنج میلیون تومانی نیاز دارد با شنیدن اخبار اختلاس‌های چندین هزار میلیارد تومانی مسئولین از نظام و انقلاب اسلامی زده می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نزدیک است و هر قدمی که درراه تقویت نظام و اصل انقلاب اسلامی برداشته می‌شود در پیش خدا اجر دارد گفت: استکبار جهانی و مزدوران وابسته به آن بارها از مردم ایران سیلی خورده‌اند و در روز ۲۲ بهمن‌ماه نیز سیلی دیگری می‌خوردند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار