کد خبر : 23931
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396- 49: 16

مردم با راه‌اندازی کمپین از اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان حمایت کنند

مردم با راه‌اندازی کمپین از اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان حمایت کنند

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان گیلان با اعلام اینکه نمایندگان مجلس باید با قدرت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را تصویب کنند گفت: مردم باید با راه‌اندازی کمپین‌ از اجرایی‌شدن این طرح حمایت کنند.

به گزارش گیلانستان، زکریا شاهدی در گفت‌و‌گویی، اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را اقدامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی دانست و اظهار داشت: امروز شاهد هستیم برخی افراد با استفاده از رانت، موفق به ثروت‌اندوزی شده‌اند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان گیلان فساد مسئولان را یکی از عوامل سست شدن پایه‌های نظام دانست و عنوان داشت: اگر مسئولان در کنار مردم باشند، مردم نیز با تمام وجود با مسئولان و نظام همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز برخی مسئولان رده بالای نظام در خانه‌های چندین میلیاردی زندگی می‌کنند ابراز داشت: چنین مسئولانی مسکن مهر را که بسیاری از مردم به کمک آن خانه‌دار شدند به‌عنوان طرحی “مزخرف” معرفی می‌کنند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان گیلان با اعلام اینکه نمایندگان مجلس باید با قدرت این طرح را تصویب کنند عنوان داشت: مردم باید با راه‌اندازی کمپین‌ از اجرایی شدن این طرح حمایت کنند.

شاهدی مخالفان این طرح را افرادی دانست که از فساد اقتصادی نفع می‌برند و تصریح کرد: عدم اجرای این طرح سبب ناامیدی و دلسری مردم نسبت به مسئولان می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار