کد خبر : 2685
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394- 43: 20

مردم گیلان اجازه ظهور فتنه جدید را نمی‌دهند

مردم گیلان اجازه ظهور فتنه جدید را نمی‌دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مردم گیلان در کنار ملت ایران با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه اجازه ظهور فتنه جدید به هیچ گروه و شخصی را نمی‌دهند.

 به گزارش ” درگیلان ” ، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز پس از پایان مراسم هشت دی در میدان شهدای ذهاب رشت با قدردانی از حضور مردم در این مراسم  گفت : حضور مردم در ششمین سالروز بزرگداشت حماسه ۸ دی حماسه‌ای دیگر را آفرید.

وی حضور مردم در مراسم ۸ دی را نشانه بصیرت آنها دانست و تصریح کرد: این حضور جلوه‌ای دیگر در تقویم انقلاب اسلامی ایران را به ثبت رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم این استان در آستانه انتخابات اجازه ظهور فتنه جدید را نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم گیلان و ایران با تبعیت از منویات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای از انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن تا پای جان حراست می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه ۸ و ۹ دی برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار است، یادآور شد: مردم دیار سردار جنگل بار دیگر در سالروز حماسه ماندگار هشتم دی اراده، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

اشجری به دیدار مردم گیلان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مردم گیلان با الهام از حماسه هشتم دی به دریافت مدال بصیرت از سوی مقام معظم رهبری مفتخر شدند.

وی انتخابات آینده مجلس خبرگان و شورای اسلامی را سرنوشت‌ساز خواند و متذکر شد: حضور مردم در این انتخابات باشکوه خواهد بود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار