کد خبر : 23122
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396- 51: 17

ملت ایران اعتمادی به خیمه‌شب‌بازی دشمن ندارند/دنیا با روسری برداشتن رشد نمی‌کند

ملت ایران اعتمادی به خیمه‌شب‌بازی دشمن ندارند/دنیا با روسری برداشتن رشد نمی‌کند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه جمهوری اسلامی در پی ایجاد حاشیه امن برای کل منطقه است گفت: به برکت انقلاب اسلامی فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت‌شده و جمهوری اسلامی کاری به خیمه‌شب‌بازی دشمنان ندارد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در همایش وحدت نیروهای مسلح گیلان در مصلا شهر رشت اظهار کرد: انقلاب‌ها در دنیا زیاد هستند اما پس از مدتی کمرنگ و از گردونه تاریخ خارج می‌شوند.

وی بابیان اینکه اکنون ۳۹ سال از عمر انقلاب گذشته افزود: روزبه‌روز انقلاب اسلامی ایران شکوهمندتر و فراگیرتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) ختم می‌شود گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلام، ارزش‌ها و انقلاب امام زمان‌گونه است و یقیناً نیز به و حضرتش ختم می‌شود.

امام‌جمعه رشت بابیان اینکه مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن جهانیان خواهند دید که پیر و جوان، دانشجو و استاد، دانش‌آموز و معلم و همه صنوف در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ملت ایران به پیامبران و ائمه اعتقاددارند و انقلابشان انقلابی کاملاً اسلامی است تصریح کرد: مردم اعتقاددارند که قرآن بهترین درس زندگی را به آن‌ها داده و هیچ‌گاه ملت ایران به خیمه‌شب‌بازی‌های دشمنان اعتمادی ندارند.

آیت‌الله قربانی بابیان اینکه امروز یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب یا سردار سلیمانی ماهیت دنیا را تغییر می‌دهد گفت: جمهوری اسلامی به ترازی از پیشرفت رسیده که در عرصه علوم و فنون به دستاوردهای ارزشمندی دست‌یافته است.

وی با اعلام اینکه دانشمندان میهن امروز شکافته و انرژی هسته‌ای دست‌یافته خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در پی ناامن کردن جهان نیست بلکه در تلاش است تا امنیت را در جهان پایدار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از برداشتن روسری اظهار کرد: برخی‌ها از برداشتن روسری در جوامع خوشحال هستند درحالی‌که دنیا با روسری برداشتن رشد نمی‌کند و بلایی که بر سر دنیا آمده با همین روسری برداشتن است.

امام‌جمعه رشت با اعلام اینکه در غرب خانواده‌ها متلاشی‌شده گفت: درصد زیادی از خانواده‌های غربی پدرانشان مشخص نیستند و از فرهنگ ابلهانه برخوردارند.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرزندانی سالم و صالح تربیت‌کرده افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود در حال حاضر نسلی باتربیت و منش اسلامی در کشور نداشتیم.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگ و اندیشه بیان کرد: انقلاب اسلامی در سال‌های پربرکت خود هزاران نفر حافظ قرآن تربیت‌کرده که در دنیا این اقدامشان قابل‌تأمل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نابودی داعش در منطقه تصریح کرد: دنیا باور نداشت که داعش روزی از بین برود اما فرزندان امام خمینی در منطقه دولت داعش را نیست و نابود کرده‌اند.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب را دانست، گفت: اهل یقین ارزش فرهنگ و اندیشه پاک را می‌داند و جان و مال خود را سپر اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌کند.

سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت جامعه مخصوصاً نیروهای مسلح بود.

وی بابیان اینکه نیروهای مسلح قوای بسیار قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند افزود: نیروهای مسلح با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار