کد خبر : 7140
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1395- 34: 22

نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست/ نقش مهم راهبرد فتح خرمشهر در آزادسازی حلب

نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست/ نقش مهم راهبرد فتح خرمشهر در آزادسازی حلب

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای جنگنده و آماده کابوس استکبار و رژیم غاصب صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد باقرزاده عصر امروز در یادواره شهدای بقعه متبرکه آقا باباحسن تازه‌آباد خواچکین خمام با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آرزوی آزادی کامل حلب کرد و خواستار دعای حاضران برای نصرت الهی در جبهه‌های اسلام شد.

وی با بیان اینکه در عالم همهمه‌های زیادی وجود دارد، افزود: باید ببینیم کدام حرف و سخن معیار با شهداست و انسان را متذکر و متوجه می‌کند و آن عمل مهم شهداست و اگر از شهدا بتوان پرسید برای چه رفتند  شهید شدند یا برای هوای نفس و یا برای خدا است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس همیشه مقتضیات نبرد فراهم نبود و گاهی نیرو وجود داشت اما مهمات نبود و یا مهمات بود آموزش‌ها کامل نبود و یا همه اینها بود و امکان غافلگیری دشمن وجود نداشت و برای انجام یک عملیات باید تمام اینها وجود داشته باشد و گاهی به خواست خدا وقفه در عملیات‌ها رخ می‌داد و عملیات‌ها طولانی می‌شد.

 وی شهدا را علم روزگار خواند و گفت: شهدا در نبرد با شیطان درون و بیرون پیروز شدند و باید در مسیر شهدا گام برداریم در غیر این صورت فنا می‌شویم و امروز نیروی آماده و جنگنده تبدیل به کابوس رژیم صهیونیست شده است.

 باقرزاده با بیان اینکه امروز در سوریه راهبردهای عملیاتی و تکنیک جنگ همان دستاوردهای دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز می‌گویند همان شهدایی که خرمشهر را آزاد کردند حلب را نیز آزاد کردند و حتی ژنرال‌های روس اذعان دارند که ما در نبرد زمینی از آنها بالاتر هستیم.

 وی با اشاره به اینکه دشمن در دوران جنگ تحمیلی نیز علیه ایران فضاسازی داشت، خاطرنشان کرد: شهدا خود را وقف خدا کرده و در راه او مجاهدت کردند و خداوند می‌فرماید به دشمن اعتماد نکنید و عزت و سربلندی ما در پیروی از ولایت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا را شیطانی خواند که در فکر فریبکاری است و یادآور شد: جامعه‌ای که بخواهد عزت به دست آورد باید در راه خدا حرکت کند و نباید به آمریکا و وعده‌های دروغ آن دل بست./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار