کد خبر : 5969
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395- 15: 10

نمایشگاه کتاب گیلان در رشت افتتاح شد

نمایشگاه کتاب گیلان در رشت افتتاح شد

نمایشگاه کتاب گیلان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در کیلومتر پنج جاده رشت‌ ـ‌ تهران گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب با عنوان «کتاب چشمه جاری» افتتاح شده است، افزود: این نمایشگاه تا ۱۷ مهرماه جاری در رشت دایر است.

فیروز فاضلی از اختصاص ۶۵۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم می‌توانند با ارائه کارت ملی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان بن خرید کتاب دریافت کنند.

وی حضور ۳۵۰ ناشر استانی و کشوری در نمایشگاه کتاب را از ویژگی‌های آن عنوان کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه ۲۰۰ غرفه برای ناشران و عرضه کنندگان کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین حادثه فرهنگی استان دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل کتابخانه‌های استان نیز در نمایشگاه مذکور دارای غرفه‌های جداگانه هستند.

به گزارش فارس، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با حضور ۳۵۰ ناشر در قالب ۲۰۰ غرفه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استان از امروز تا ۱۷ مهرماه جاری از ساعت ۱۱ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار