کد خبر : 13676
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396- 29: 20

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با مردم خداحافظی و طلب حلالیت کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با مردم خداحافظی و طلب حلالیت کرد

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های آخرین نماز جمعه خود در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز از مردم طلب حلالیت و با آنان خداحافظی کرد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه خود در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز با طلب حلالیت و خداحافظی از نمازگزاران تبریز گفت: بنده مدتی است که به واسطه مشکلات جسمانی از محضر مقام معظم رهبری تقاضای کناره‌گیری از مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه شهر تبریز را داشته‌ام اما مورد اجابت ایشان واقع نمی‌شد، اما اخیراً به دلیل تشدید کسالت بنده، ایشان لطف فرموده و این تقاضا را مورد اجابت قرار دادند.

وی افزود: هیچ گونه رنجیدگی از مردم استان و تبریز در میان نیست و در مدت زمان ۲۲ سال حضور در خدمت شما عزیزان اگر قصوری رخ داده است، طلب حلالیت می کنم و ان‌شاء‌الله گذشت فرمایید.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: بنده قصد داشتم علاوه بر احداث مصلای بزرگ تبریز، حوزه علمیه ثامن‌الحجج(ع) نیز به اتمام برسد اما مقدر این بوده که ما رفع زحمت نماییم و ان‌شاءالله در فرصت‌های مناسب به عنوان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری خدمتتان خواهم رسید.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته آخرین نماز جمعه به امامت آیت الله محسن شبستری بود که بعد از وی نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه تبریز بر عهده آیت الله محمدعلی آل هاشم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیپور جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

ان شاءالله به زودی نوبت گیلان هم میرسه که سخت نیازمند هوای تازه است به ویژه بعد از دستگیری مهدی مجرد و اتفاقات استان

باقری شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۸

حرف دهنت رو بفهم آقای علیپور!
شما و امثال شما از کوفیان هم بدتر و پلیدتر هستید

رفتن به نوار ابزار