کد خبر : 70010
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400- 21: 11

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

نمایندگان گیلان با وزیر بهداشت دیدار می‌کنند

نمایندگان گیلان با وزیر بهداشت دیدار می‌کنند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود امکانات در برخی از بیمارستان‌های گیلان گفت: با شیوع موج پنجم کرونا در گیلان، برخی از بیمارستان‌های استان با کمبود امکانات مواجه شدند که باید این امکانات ارتقا یابد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری با اشاره به جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان گیلان با استاندار اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مختلفی ازجمله مسئله کرونا، چگونگی بازگشایی مدارس و انجام پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به کمبود امکانات در برخی از بیمارستان‌های گیلان گفت: با شیوع موج پنجم کرونا در گیلان و با توجه به افزایش بیماران بستری‌شده، برخی از بیمارستان‌های استان با کمبود امکانات مواجه شدند که در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با استاندار تمامی این کمبودها مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از احتمال شیوع موج بعدی کرونا در این استان افزود: گیلان در ۸۰ ماه گذشته همواره یکی از قربانیان کرونا در کشور بوده است لذا با توجه به کاهش نسبی روند ابتلا به کرونا در گیلان، نگران آغاز موج‌ بعدی در گیلان با توجه به عادی‌انگاری مردم هستیم.

صفری با تأکید بر لزوم توجه به افزایش امکانات در بیمارستان‌های گیلان بیان کرد: گیلان یکی از استان‌های توریستی و گردشگری بوده و بیمارستان‌های این استان بیشتر از ظرفیت خود به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند به این دلیل باید امکانات لازم برای آنان فراهم شود که در این خصوص مکاتباتی را با وزیر بهداشت انجام داده‌ایم.

وی بازگشایی مدارس در گیلان را منوط به دستور رئیس‌جمهور و ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و تصریح کرد: در روزهای کرونایی آموزش مجازی علیرغم تلاش‌های صورت گرفته مشکلاتی را در روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ایجاد کرده است و باید در خصوص بازگشایی مدارس دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از مکاتبات با وزیر بهداشت در خصوص افزایش سهمیه واکسن کرونا به گیلان خبر داد و گفت: باید به گیلان به دلیل توریست پذیر و پیر بودن گیلان سهمیه واکسن بیشتری تعلق بگیرد و در همین راستا جلسه‌ای را در روزهای آینده با وزیر بهداشت خواهیم داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار