کد خبر : 68375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400- 08: 18

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

نگاهی به طبیعت‌گردی برخی‌ها در گیلان/ از رقص و شنای مختلط تا دعوای گروهی/ مسئولینی که نیستند!

نگاهی به طبیعت‌گردی برخی‌ها در گیلان/ از رقص و شنای مختلط تا دعوای گروهی/ مسئولینی که نیستند!

در این مکان‌ها اوج بی حجابی و فساد و بی بند و باری بسیار مشهود است و متاسفانه خبر چدانی هم از مسئولین امر به معروف و گشت ارشاد نیست!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، در طبیعت سر سبز و جنگل‌های گیلان گاهی اوقات صحنه‌هایی دیده می‌شود که مایه تاسف بوده و دل هر دلسوز به ارزش های نظام و اسلام را شدیدا به درد می آورد.

در این مکان‌ها اوج بی حجابی و فساد و بی بند و باری بسیار مشهود است و متاسفانه خبر چندانی هم از مسئولین امر به معروف و گشت ارشاد نیست!

دختران نوجوان و جوان با آرایش‌های غلیظ و با مانتوهای کوتاه و بدن نما رنگارنگ با شلوارهای جین قرمز و سبز رنگ و عینک و روسری های به عقب سر چسبیده دست در دست دوستان و هم کلاسی های مذکر با موهای برق گرفته و ریشهای عجیب و غریب و گردنبند و تی شرتهای چسبان حلقه ای با تمثال نمادهای شیطان پرستی قدم به قدم داخل طبیعت را با قهقه های بلند متراژ می کنند و گاهی هم از سر خستگی به آلاچیق های موجود در طبیعت‌ سری زده تا قلیان دود کنند!

پخش موسیقی های تند گروههای زیر زمینی ایرانی و غربی از درون خودروهای در حال تردد – رقص و پایکو بی و شنای مختلط گروهی خانوادگی و مجردی و قدم زدن با لباسها و شلوارهای نیمه برهنه در انظار عمومی – صرف مشروبات الکلی و دعوا و درگیری حاصل از آن گوشه هایی از اقدامات ضد ارزشی در طبیعت سر سبز گیلان است که به عینه مشاهده می شود.
امید است نهادهای ذیربط فرهنگی با ورود قاطعانه خود به این معضلات و برخورد با این‌هنجارشکنانی که اکثرا از مسافران غیربومی نیز می‌باشند و حتی در صفحات اینستاگرامشان بی‌بندوباری‌های خود را منتشر می‌کنند، در پی کم شدن بحران پیش آمده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار