کد خبر : 29977
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397- 29: 19

نیمی از کار اربعین حسینی در آستارا انجام می‌شود/ فعالیت ۱۶ موکب سپاه در نقاط مرزی

نیمی از کار اربعین حسینی در آستارا انجام می‌شود/ فعالیت ۱۶ موکب سپاه در نقاط مرزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه نیمی از کار اربعین حسینی در شهرستان آستارا انجام می‌شود گفت: هر کجا سفره‌ای پهن شوند آن نقطه متعلق به اباعبدالله حسین(ع) بوده و این توفیق چندین سال است که نصیب شهرستان آستارا شده است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی عصر امروز در جریان بازدید از موکب‌های اسکان و پذیرایی از زوار خارجی عتبات عالیات در این شهرستان اظهار کرد: هر کجا سفره‌ای پهن شود آن نقطه متعلق به اباعبدالله حسین(ع) بوده و این توفیق چندین سال است که نصیب شهرستان آستارا شده است.

وی با بیان اینکه نیمی از کار اربعین حسینی در شهرستان آستارا انجام می‌شود تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۲۲ هزار اعزامی از استان گیلان به عتبات عالیات داشتیم که اسکان و پذیرایی ۹ هزار نفر از زوار خارجی عتبات عالیات به دوش ستاد اربعین حسینی این شهرستان بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان شهرستان تالش را شهرستان معین ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا دانست و افزود: سپاه ناحیه این شهرستان نیز تمام نیروی انسانی، تجهیزاتی و هدایتی خود را در استقبال از زوار خارجی عتبات عالیات به کار گرفته و مکمل تمام برنامه‌ها است.

بایرامی تعداد موکب‌های فعال سپاه در اسکان و پذیرایی از زوار خارجی عتبات عالیات را ۱۶ موکب در نجف اشرف، کربلای معلی، مرز مهران و مرز آستارا دانست و گفت: تمام تلاش بسیج این است که در بحث استقبال از زوار خارجی پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی از ظرفیت کمک‌های مردمی به‌نحو احسن استفاده کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بحث بدرقه زوار خارجی عتبات عالیات خوب ظاهر شدیم و امیدواریم امسال نیز تجربه سال گذشته را داشته باشیم افزود: به‌محض اطلاع از برگشت نخستین کاروان زوار خارجی عتبات عالیات به خاک جمهوری اسلامی ایران تا آخرین کاروان، مراسم بدرقه برای آن‌ها گرفته می‌شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار