کد خبر : 6149
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395- 00: 9

هتک حرمت به ساحت حاج منصور ارضی، ریشه در فتنه ۸۸ و آتش زدن پرچم سیدالشهدا(ع) دارد

هتک حرمت به ساحت حاج منصور ارضی، ریشه در فتنه ۸۸ و آتش زدن پرچم سیدالشهدا(ع) دارد

این هتک حرمتهایی که به ساحت پیرغلامان سیدالشهدا(ع) می شود، ریشه در آتش زدن پرچمهای عزای حسینی در عاشورای سال ۸۸ داشته که امروز دود آن از برخی حنجره های مسموم بلند می گردد.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حاج محمد عباس پور از مداحان اهل بیت(ع) استان گیلان یادداشتی پیرامون هتک حرمتهایی که به این روزها به حاج منصور ارضی می شود، نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:abaspur

قال الصادق علیه السلام ,ان الله تبارک و تعالی یقول :من أهان لی ولیّاً فقد أرصد لمحاربتی و أنا أسرع شیءٍ الی نصرةأوليائي
امام صادق فرمود خداوند متعال میفرماید؛ هرکسی به دوست من اهانت کند ،برای جنگ بامن کمین کرده است و من سریعترین یاری دهنده دوستانم هستم.

متأسفانه شاهدیم در ماه عزای سیدالشهدا به پیرغلام حضرتش، بجرم اینکه وی نص صریح توارخ مشهور را در خصوص یزید ملعون بیان داشته ،توسط عناصر مغرض و معلوم الحال مورد هتک حرمت و جسارت قرار میگیرد.

الحمدلله که در بین جامعه ایمانی و انقلابی ایران اسلامی، وجود نازنین جناب حاج منصور ارضی به مصابه خورشید پر فروغ منظومه خدمتگزاران آنان سیدالشهداست.  لیکن ناراحتی ما از باب تحریف آشکار مکتب و تاریخ عاشورا در زمان بتوسط برخی کعب الاحبارهای امت است ، کسانیکه شناسه دینداری مبصرانه ی معینی ندارند .  کباده ی سواد میکشند ولی نادانها در مقابل نص احتجاج میکنند!!!

اعتقاد به زنازادگی و اب الدعیگی یزید، یک اجماع علمی و تاریخی و فقهی بین قاطبه علکای شیعه و سنی است مگر وهابیون و نیز کاسه لیس هایشان ،که برای یزید شأنیت قائلند و از وی دفاع میکنند.

خب، واضح است ابلیس بعد از حادثه عاشورا تا الان بیکار ننشسته است و عمدتا اقدام به ایجاد اختلاف و تضارب در بین عزاداران سیدالشهدا مینماید.

ولی با چشم بصیرانه امروز بخواهیم موضوعات بظاهر کوچک اینچنینی را نظاره کنیم متوجه میشویم، این هتک حرمتهایی که به ساحت پیرغلامان سیدالشهدا(ع) می شود ، ریشه در آتش زدن پرچمهای عزای حسینی در عاشورای سال ۸۸ داشته که امروز دود آن از برخی حنجره های مسموم بلند شده. و یا قبل از آن با بررسی روزنامه های زنجیره ای منافقین در سال ۷۸ ،رواج فرهنگ عاشورا و شهادت را رواج خشونت طلبی میدانستند.

باب تحریف محتوایی دین و اعلامات دینی را چه کسی در این کشور باز کرد؟ چه کسی پدر خوانده این امر بوده؟ بهرحال مطلبی علمی را خدمت آقای حسینی قایم مقامی که گویا دوستدار علمی حرف زدن هستند ،روزیشان کنم که؛

صرف نظر از فقدان درون مایه عقلی و شرعی بلحاظ حقوق کیفری نیز توهین و هتک حیثیت جناب ارضی در فضای مجازی و نیز افتراء و نشر اکاذیب علیه جنابشان ؛موضوع مواد قانونی ۶۰۸_۶۹۷ قانون مجازات اسلامی و ماده ۷۴۶قانون جرایم رایانه ای با رعایت ماده ۱۳۷ قانون مجازات مصوب ۹۲بدلیل تکرر جرم قابلیت پیگیری و ایجاد هزینه های قضایی , را از برای مباشر در پی دارد. فلذا شایسته است این فرد خاطی در تمامی فضاهای موجود مجازی مراتب تعذر و رفع کدورت از جامعه مذهبی و عزاداران سیدالشهدا را فراهم بیاورد .

سکوت فعلی امت حزب الله، صرفا به لحاظ رعایت آرامش اجتماعی و ترحم بر حقارت و ضعف هتاکان است و لاغیر.

محمد عباس پور
۹۵/۰۷/۲۷

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار