کد خبر : 11019
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396- 29: 18

هدف سعید از حضور در سوریه حفظ حریم ولایت بود/ پول گرفتن مدافعان حرم حرفی بی ارزش است

هدف سعید از حضور در سوریه حفظ حریم ولایت بود/ پول گرفتن مدافعان حرم حرفی بی ارزش است

به مناسبت سالگرد شهادت مدافع حرم «شهید سعید مسافر» جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه گیلان با خانواده شهید بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روشن خبر، به مناسبت سالگرد شهادت مدافع حرم «سعید مسافر» جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه گیلان با خانواده شهید بزرگوار دیدار کردند.

 

در ادامه دیدار پدر شهید مسافر با اشاره به اینکه فرزندش سال ۸۶ وارد لباس مقدس سپاه شد و بارها در عملیات های مختلف برعلیه گروهک پژاک نیز شرکت داشته است، گفت: مدافعان حرم با عشق و علاقه و به منظور حفظ شرف و ناموس و جلوگیری از آسیب دشمنان به کشور، کیلومترها دورتر از مرزهای کشور مشغول به دفاع هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حرف های راجع به پول گرفتن مدافعان حرم، بی ارزش بوده و حاشیه ای بیش نیست، اظهار داشت: سعید به آرزویش که شهادت بود، رسید و از آن جمع حاضر در سوریه، دو نفر(سعید مسافر و جمال رضی) گلچین شدند.

 

پدر شهید مسافر افزود: سعید هدف از حضور خود در سوریه را حفظ حریم ولایت و جلوگیری از وارد شدن آسیب به ائمه معصوم می دانست.

 

وی در مورد نحوه شهادت سعید گفت: بعد از عملیاتی در جنوب حلب، چند نفر از بچه ها در منطقه عملیات جا مانده بودند که از بین بچه های ایرانی، سعید مسافر و جمال رضی داوطلب برگرداندن آن ها می شوند، این دو در مسیر جاده با کمین دشمن مواجه شده و  در ۱۴ فروردین سال ۹۵ به فیض شهادت نایل شدند.

 

 

پدر شهید مدافع حرم سعید مسافر در مورد خصوصیات اخلاقی و اجتماعی فرزندش گفت: به افراد نیازمند در بیمارستان بسیار کمک می کرد که حتی تا قبل از شهادت، من بعنوان پدر از این موضوع با خبر نبودم.

 

وی تصریح کرد: سعید همیشه به نزدیکان و اقوام در مورد حجاب، درس خواندن، نماز اول وقت و توجه به والدین بسیار تاکید داشت.

 

 

شایان ذکر است؛ مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم«سعید مسافر» ۱۷ فروردین ساعت ۱۵:۳۰ در مهدیه رشت برگزار می گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کامیار ا ص سه شنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

مدافعان حرم با عشق و علاقه و به منظور حفظ شرف و ناموس و جلوگیری از آسیب دشمنان به کشور، کیلومترها دورتر از مرزهای کشور مشغول به دفاع هستند. کسانی که هدف های دیگری برای این جوانان تعریف می کنند آدم های حقیری هستند .

رفتن به نوار ابزار