کد خبر : 78703
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401- 12: 22

مدیر مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت:

هر زمان پذیرش حوزه علمیه نزدیک شود، دشمن برای تخریب انقلاب و روحانیت دست به کار می‌شود

هر زمان پذیرش حوزه علمیه نزدیک شود، دشمن برای تخریب انقلاب و روحانیت دست به کار می‌شود

مدیر مدرسه امیرالمومنین علی(ع) رشت گفت: دشمن به خوبی می‌داند که کلام علمای دینی در دل مردم اثر می‌گذارد، و هر زمان که پذیرش حوزه علمیه نزدیک می‌شود، دشمن برای تخریب وجهه انقلاب و روحانیت دست به کار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام صادق شعبانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت، امروز در نشستی با حجت الاسلام فرهاد سلامت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت، گفت: مراجع تقلید و علمای دین در طول تاریخ تشیع، پشتوانه معنوی مردم بوده اند و به خاطر همین، کلام، اندیشه و تفکر علمای شیعه در دل مردم نفوذ دارد.

وی افزود: دشمن به خوبی می‌داند که کلام علمای دینی در دل مردم اثر می‌گذارد و هر زمان که پذیرش حوزه علمیه نزدیک می‌شود، برای تخریب وجهه انقلاب و روحانیت دست به کار می‌شود و برای شکستن حرمت روحانیت و حوزه علمیه شروع به فعالیت می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت ادامه داد: سازمان تبلیغات ظرفیت خوبی دارد و ما می‌توانیم از این ظرفیت برای ترویج دین مبین اسلام استفاده کنیم؛ ظرفیتی که می‌تواند در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش موثری را ایفا کند.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: در مسیر جهانی سازی دین اسلام، دشمن بیکار نخواهد نشست و قطعاً توطئه‌چینی خواهد کرد، وظیفه ماست که ماهیت دشمن را به مردم معرفی کنیم تا حق و باطل را تشخیص دهند.

حجت الاسلام سلامت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت نیز اظهار کرد: هیئات‌های مذهبی رشت را هماهنگ خواهیم کرد تا با مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار