کد خبر : 8434
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395- 32: 11

هم‌گرایی و هم‌افزایی رسانه‌ای از اهداف بسیج رسانه استان گیلان است

هم‌گرایی و هم‌افزایی رسانه‌ای از اهداف بسیج رسانه استان گیلان است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه فضای رسانه در استان گیلان از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است گفت: تلاش کردیم هم‌گرایی و هم‌افزایی را در رسانه‌های استان ایجاد کنیم.

به گزارش گیلانستان ، محسن جعفری شامگاه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان چشم طمع به انقلاب اسلامی دارند و از سیاست خباثت آلود خود دست بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز شکل جنگ تغییر کرده است بیان کرد: امروزه دشمن به‌دنبال نفوذ در ذهن‌ها است و با اثرگذارترین ابزار که رسانه است با تمام تجهیزات تلاش می‌کند در ما تقرفه ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تهدید نرم را اولویت اول دشمن دانست و بیان کرد: دشمن به‌دنبال این است یاس و ناامیدی را در جامعه ما ایجاد کند و همه ما در این‌باره مسئولیم و باید فردای قیامت پاسخگوی خون شهدا باشیم.

جعفری با بیان اینکه فضای رسانه در استان گیلان از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است اظهار داشت: تلاش کردیم هم‌گرایی و هم‌افزایی را در رسانه‌های استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان در بین سازمان‌های سطح کشور مقام نخست را به‌‌دست آورد گفت: خوشحالیم بدین وسیله بار دیگر پرچم گیلان را به اهتزاز درآوردیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری دوره‌های مختلف خبرنگاری حرفه‌ای، طرح ولایت و جشنواره ابوذر خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶۰ خبرنگار دوره مدیریت بحران را سپری کردند و در این دوران برف توانستند به‌خوبی اخبار را انعکاس دهند.

جعفری با بیان اینکه در ۱۶ شهرستان و ۲ شهر کانون بسیج رسانه را راه‌اندازی کردیم خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر ۲ کانون بسیج رسانه دیگر در شهرستان‌های استان گیلان افتتاح می‌شود.

وی امنیت جامعه امروز را نتیجه ایثارگری شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا استان گیلان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار