کد خبر : 36018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398- 44: 16

معاون فرهنگی ارشاد:

پذیرش ۱۲۲ اثر از سوی دبیرخانه جشنواره آسیب های اجتماعی گیلان

پذیرش ۱۲۲ اثر از سوی دبیرخانه جشنواره آسیب های اجتماعی گیلان

معاون فرهنگی ارشاد گیلان با اشاره به ارسال ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره آسیب های اجتماعی، گفت: از این تعداد ۱۲۲ اثر از سوی داوران جشنواره برای داوری پذیرفته شد.

به گزارش گیلانستان حسین ابراهیمیان با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره آسیب‌های اجتماعی ساعت ۱۱ صبح فردا در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می‌شود، افزود: از ابتدای فراخوان این جشنواره تا پایان مهلت مقرر برای ارسال آثار ۱۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

ابراهیمیان با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های گزارش، سرمقاله و مقاله، خبر و عکس برگزار شده است، گفت: در پایان با نظر داوران ۱۲۲ اثر از آثار ارسالی صلاحیت قرار گرفتن در بخش داوری را داشتند.

وی ادامه داد: از میان آثار داوری شده ۴۶ اثر در بخش گزارش، ۵۰ اثر در بخش سرمقاله و مقاله، ۲۳ اثر در بخش خبر و ۳ اثر نیز در بخش عکس بوده است.

معاون فرهنگی و رسانه ارشاد گیلان گفت: این جشنواره در محورهای علل و عوامل شیوع تکدی گری در جامعه، نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی، ارتباط آسیب‌های فضای مجازی با سایر بزهکاری‌ها، تأثیر ارتقای آگاهی‌های عمومی در حفظ سلامت اجتماعی خانواده و شهروندان، حاشیه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد، تکدی گری، اعتیاد، طلاق، تکدی گری و نقش آنها در فروپاشی نهاد خانواده و نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

اتناهی پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار