کد خبر : 7295
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1395- 48: 12

پروژه‌های جدید در رشت اجرا نشود

پروژه‌های جدید در رشت اجرا نشود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پروژه‌های جدید عمرانی تا زمانی که پروژه‌های قدیمی در رشت به اتمام نرسد اجرایی نشود.

به گزارش گیلانستان، اسماعیل حاجی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی این شهر با قدردانی از حضور رسانه‌ها در زمینه پوشش اخبار شورای شهر رشت اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره همراه اعضای شورای بوده‌اند.

وی با ابراز گلایه بابت تأخیر در آغاز جلسات کمیسیون‌های شورای شهر رشت افزود: در گذشته ۱۰ دقیقه به آغاز زمان جلسات کمیسیون‌های شورای شهر رشت همه اعضای کمیسیون در صحن حضور پیدا می‌کردند اما مدت‌هاست که تمام جلسات با تأخیرهای طولانی برگزار می‌شود و این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پروژه‌های آیت‌الله احسان‌بخش و میدان سرگل شهر رشت گفت: سال‌ها از مصوبه اجرای این پروژه‌ها می‌گذرد اما به حال خود رها شده‌اند و بنده اعتقاد دارم تا زمانی که چنین پروژه‌هایی به بهره‌برداری نرسد پروژه‌های جدید در شهر استارت زده نشود.

وی درباره جذب مشاوران برای طرح تفصیلی رشت تصریح کرد: در اجرای پروژه‌ها از مشاوران بومی استفاده شود تا به شرایط مختلف شهر آشنایی داشته باشند اما برخی از مشاورانی که اداره راه و شهرسازی برای طرح تفصیلی معرفی کرده‌اند مباحثی را مطرح می‌کنند که اصلاً قابل قبول نیست و باید در آن تجدید نظر شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار