کد خبر : 60050
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399- 06: 17

رئیس اتاق اصناف آستارا:

پلمب ۴۲ واحد صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی کرونا در آستارا

پلمب ۴۲ واحد صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی کرونا در آستارا

رئیس اتاق اصناف آستارا اعلام کرد: از زمان آغاز طرح محدودیت های کرونایی در این شهرستان ۴۲ واحد صنفی ناقض محدودیت‌ها پلمب شدند.

به گزارش گیلانستان، حسین ابوالحسنی، اظهار کرد: از زمان اعلام وضعیت قرمز در بندر آستارا، کلیه محدودیت های مصوب ستاد کرونای کشور در این بندر مرزی اعمال می شود.

وی با بیان اینکه اصناف شهرستان برای دومین بار در یک سال اخیر اقدام به بستن واحدهای صنفی خود کردند، ادامه داد: کسبه های آستارایی همیشه و در همه صحنه هایی که پای مصلحت نظام و ملت در میان است، پیشگام هستند.

وی افزود: در این میان تعداد معدودی هستند که به دلایلی اقدام به نقض پروتکل‌ها می‌کنند.

ابوالحسنی با تأکید بر اینکه در چهار روز گذشته بالغ بر ۴۲ واحد صنفی در این شهرستان پلمب شد، خاطرنشان کرد: در میان این واحدها نمایشگاه اتومبیل، مشاورین املاک، لوازم خانگی و سایر صنوف نیز مشاهده می‌شود.

وی با هشدار در این خصوص که برای تأمین سلامت و امنیت هموطنان با هیچ کسی تعارف نداریم، اضافه کرد: از این تعداد مغازه پلمپ شده چهار واحد در روستای عنبران، دو واحد در لوندویل، هشت واحد عباس آباد و الباقی واحدهای صنفی در سطح شهر آستارا هستند.

رئیس اتاق اصناف آستارا در بخش دیگر خود با تأکید بر اینکه در این میان یک باشگاه بیلیارد در شهرک عباس آباد که با نقض کلیه پروتکل ها اقدام به فعالیت کرده بود، پلمپ شد، تصریح کرد: یک واحد نانوایی دیگر به دلیل کم فروشی و اجحاف حقوق شهروندان نیز پلمپ شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای پلمب شده تا پایان اجرای طرح ستاد کرونا بازگشایی نمی شوند، یادآور شد: علاوه بر این که پرونده قضایی برای خاطیان تشکیل می شود، با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی جریمه های بالای ۲۰ میلیون ریال برای این واحدها منظور خواهد شد.

حسین ابوالحسنی در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد: ضمن مدیریت در خریدهای خود از حضور در ساعات عصر و شلوغ در سطح شهر به شدت بپرهیزند تا بتوانیم با همکاری هم برای بار دوم این ویروس را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار