کد خبر : 55625
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399- 12: 18

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت:

چند واحد مسکونی محرومان توسط بسیج سازندگی در رشت افتتاح شد

چند واحد مسکونی محرومان توسط بسیج سازندگی در رشت افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، چند واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی در دو محله محروم شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید‌.

به گزارش گیلانستان، به‌مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، چند واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد پیش از ظهر امروز در محله محروم سادات محله و نوده پسیخان‌ شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت در حاشیه افتتاح این  واحدهای مسکونی اظهار داشت: این‌ واحدها به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت و با مشارکت مرکز نیکوکاری جهاد کریم اهل‌بیت(ع) رشت و کمیته امداد احداث و امروز در محلات حاشیه شهر رشت به بهره‌برداری رسید.

امیر شریف‌زاده با بیان اینکه این محلات از ساده‌ترین امکانات محروم هستند خاطرنشان کرد: هر یک واحد مسکونی به متراژ ۵۰ مترمربع و صرف هزینه‌ ۷۵ میلیون تومان‌ احداث و همزمان‌ با هفته دولت به صاحبان آن‌ها که از مددجویان کمیته امداد هستند تحویل داده شد.

رئیس مرکز نیکوکاری جهادی کریم اهل‌بیت(ع) رشت نیز در حاشیه افتتاح این واحدها اظهار داشت: فعالیت‌های این مرکز تنها محدود به ساخت مسکن محرومان نمی‌شود بلکه کمک به سایر کسانی‌که بر اثر شیوع کرونا آسیب جدی دیدند را در برنامه کاری خود قرار دادیم.

محمدولی فکوری با بیان اینکه گروه‌های جهادی در رزمایش مواسات نقش مهمی ایفا کردند تصریح کرد: کمک به کسانی‌که کسب و کارشان بر اثر کرونا آسیب دید و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان از جمله اقدامات موثر گروه‌های جهادی و مرکز نیکوکاری جهادی کریم اهل‌بیت(ع) رشت در این ایام بود.

وی از توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در دهه نخست محرم و صفر ماه خبر داد و بیان داشت: این بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شدند از جمله مادران شیرده و مادران باردار نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم، به‌گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان این سازمان از سال گذشته تا خردادماه امسال فرآیند ساخت ۲۵۱ واحد مسکونی محرومان را به اتمام رسانده است.

ساخت مجموعاً ۷۴۱ واحد مسکن محرومان ویژه مددجویان کمیته امداد استان از جمله برنامه‌های مهم بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بوده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار