کد خبر : 10793
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396- 43: 19

کاستی های موجود در گیلان را برای رئیس جمهور مطرح می کنیم

کاستی های موجود در گیلان را برای رئیس جمهور مطرح می کنیم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان گیلان، گفت: قطعا کاستی هایی در استان وجود دارد که فردا برای ایشان مطرح می شود.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گيلانستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی به آنچه که در برنامه ششم تصمیم گرفته بود به یک رشد اقتصادی ۸ درصدی در راستای همین هدف رسید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من دولت در دو موضوع باید مدیریت داشته باشد؛ اولین مورد بحث واردات بی‌رویه است که باید بدانیم ۵۰ درصد کالاهایی که وارد کشور می شود، امکان تولید در داخل کشور نیز وجود دارد و دومین مورد نیز بحث قاچاق کالا می باشد که حدود ۲۵میلیارد دلار در سال کالای قاچاق وارد کشور می شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید کمک کرده و از کالاهای ایرانی استفاده نمایند، خاطر نشان کرد: اگر دولت ۲۵میلیارد از ۵۰میلیارد کالای وارداتی خود را کاهش دهد و ۲۵میلیارد دلار قاچاق کالا را کاهش دهد جمعا ۵۰میلیارد می شود و اگر این مقدار نقدینگی داخل کشور تولید گردد، موجب رفع بخش اعظم بیکاری و مقاوم شدن اقتصاد می شود.

لاهوتی درمورد سفر رییس جمهور به استان گیلان اظهار داشت: فردا برنامه افتتاح است و ایشان رییس قوه مجریه می باشد؛ قطعا کاستی هایی در استان وجود دارد که برای ایشان مطرح می شود.

وی در مورد کاستی های استان افزود: تولید و پروژه های نیمه کاره از اولویت برنامه های فردا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار