کد خبر : 23814
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396- 44: 16

کسی که برای نجات خود حیثیت رهبری را به بازی میگیرد ظلم بزرگی مرتکب شده است

کسی که برای نجات خود حیثیت رهبری را به بازی میگیرد ظلم بزرگی مرتکب شده است

مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه گیلان گفت: مردم باید یاوری کنند و رهبر انقلاب را در مقابل توقعات خواص آلوده و دنیا طلب یاور باشند.

به گزارش گیلانستان، مسول سابق نهاد رهبری در دانشگاه گیلان در گفتگویی اظهار داشت: نخستین و کمترین توقعی که از خواص جامعه میرود این است که بار را از دوش ولی ورهبر بردارند نه اینکه خودشان بار بر رهبر شوند.

وی افزود : در حوزه ی حمایت از مبانی انقلاب اسلامی خواص باید خود نمونه باشند و در حوزه ی زندگی شخصی خود و اطرافیان و فرزندان شان با تبعیت از سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت منش صحیحی را در پیش بگیرند .

مهدوی خاطر نشان کرد : در حوزه ی ساده زیستی با پیروی از منش مردمی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بتوانند در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی به عنوان پیش قراولان باشند.

مهدوی ادامه داد: مقام معطم رهبری همه خواص را سالیان سال در قالب های مختلف منجمله خطبه هایی را که تحت عنوان عبرت های عاشورا داشتند از زندگی اشرافی و تجمل گرایانه و تکاثر ثروت برحذر داشتند اما متاسفانه بخشی از خواص نه تنها حرف مقام‌معظم رهبری را گوش نمی دهند بلکه برای نجات خود حیثیت مقام معظم رهبری را به بازی میگیرند و کسی که آبروی نائب امام زمان (عج) را به بازی میگیرد ظلم بزرگی را مرتکب میشود .

این استاد دانشگاه افزود : این ظلم بخشودنی نیست و اگریکی از مصادیق ظلم به رهبر انقلاب این باشد که نامه ای بدون سلام و یا تنش زا بنویسد و جرقه ی فتنه ای را بزند. ومصداق دیگر ظلم به رهبری این است که بجای اینکه خودمان مسئولیت کارهای خود را بپذیریم، نتایج حاصله از عملکرد غلط خود را به نام مقام معظم رهبری بخواهیم مطرح کنیم.

وی افزود : اگر در یک موردی که توفیقی حاصل شود بسیاری از این مسئولین و خواص مدعی میشوند که ما کارگزار اصلی و فاعل آن توفیق بودیم اما اگربه واسطه ی کج سلیقگی ، بی توجه ای و غفلت موجب آسیب شوند . آن را به نام رهبری مطرح می کنند و این جفا به مقام معظم رهبری است و این نوع جفا از خلقیات و روحیه نفاق گونه ی افراد بر می آید .

مسول سابق نهاد رهبری در دانشگاه گیلان داد : اگر کسی در یاوری ولایت صادق باشد ، خطایی را که خود مرتکب شده و غفلت حاصل شده از جانب خود را پذیرفته و مسئولیت خطا ، غفلت، بی توجه ای و گناه خودش را باید بپذیرد و یکی از جلوه های ولایت مداری این است که در حوزه ی زندگی اجتماعی یاور امام و رهبری باشند و اگر کسی با بازی با کلمات در صدد این باشد که جامعه را فریب دهد و با جملات کلی انتصاب ناروا به مقام معظم رهبری داشته باشد ولو یک انقلابی سابقه دار باشد او نه تنهاخیانت به مقام معظم رهبری کرده بلکه خیانت به انقلاب اسلامی و دین می نماید .

وی با یادآوری اعمال معاویه در دوران خلافت امام علی (علیه السلام) خاطر نشان کرد : معاویه روزها بره و گوسفند به بچه های شام میداد و شبها ان گوسفند ها را می دزدیدند و به دروغ آن را به امیرالمومنین انتصاب می دادند این یک شگرد معاویه بوده و امیدواریم بخشی از خواص ما حواس خود را جمع کنند و از شیوه معاویه گونه دست بکشند. چون ملت ما بیدار و هشیارند و می توانند شر را از خیر تشخیص دهند و بارها ملت ایران اثبات کردند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند .
وی گفت : حال این که یک زمان مقابل این علی دشمنانی چون رژیم صهیونیستی و رژیم استکباری هستند و زمان دیگر صدمه زنندگان به ولی امر زمانه خواص دنیا طلب آلوده و غافل می باشند .

وی تاکید کرد :طبیعتا برای حفظ انقلاب همانطور که رهبر انقلاب محکم ایستادند و بسیاری از مردم تن به توقعات بی جای خواص ندادند و در همین جهت در بسیاری مواقع خواص نمیتواند یاور خوبی برای ولی و امام باشند طبیعتا باید محکم ایستاد و پی حق خود باشیم همانطور که مهم ترین دغدغه ی مقام معظم‌ رهبری استقرار ، تثبیت عدالت و گسترش آن در جامعه است .

مهدوی ادامه داد : در این جهت از یک سو مردم باید یاوری کنند و رهبر انقلاب را در مقابل توقعات خواص آلوده و دنیا طلب یاور باشند و جلوی بازی های رسانه ای و جنگ روانی، قدرت نمایی های های باندی و کانون های قدرت و ثروت را در هر موقعیتی از موقعیت کشور بگیرند.

وی گفت : تا این صاحبان قدرت و ثروت نتوانند در یک منطقه در حوزه ی استانی به فریب جنگ روانی ، تهمت ،افترا و تشویش اذهان عمومی بپردازند و چه در سطح ملی کشور بخواهند با نامه نگاری های پر ابهام و مطرح نمودن های فردی خود جایگاه رفیع مقام ولایت را زیر سوال ببرند./ رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار