کد خبر : 31848
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397- 52: 16

یازدهمین جشنواره سرباز جوان نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

یازدهمین جشنواره سرباز جوان نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

یازدهمین جشنواره سرباز جوان نیروی دریایی ارتش «حضرت علی اکبر (ع)» با معرفی ۱۸ سرباز نمونه در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان ظهر یکشنبه در مراسمی یازدهمین جشنواره سرباز جوان نیروی دریایی ارتش «حضرت علی اکبر (ع)» با معرفی ۱۸ سرباز نمونه در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار شد.

حضور ۵۹ ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آب‌ها بین المللی 

در ادامه این مراسم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جایگاه سربازان، اظهارکرد: دوران سربازی دورانی ارزشمند برای کسب تجربه است.

امیردریادار تورج حسنی‌مقدم افزود: حضور جوانان مستعد و خلاق سبب توسعه و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی با اشاره به حضور قدرتمندانه و مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی، گفت: تلاش شده تا در نیروی دریایی نیروهای متخصص و متعهد تربیت شوند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در حال حاضر ۵۹ ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامیر ایران با هدف حفظ امنیت کشتی‌ها تجاری ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهای آبی کشور حضور دارند.

وی با اشاره به قدرت نیروی دریایی ارتش آمریکا و حضور این کشور در آبهای جهان، ادامه داد: سربازان باید قوی بوده و روحیه آینده نگری را در خود برای حفاظت از مرزهای آبی کشور و همچنین کشتی‌های تجاری ایران تقویت کنند.

امیر دریادار حسنی مقدم بر لزوم ارتقای سطح آگاهی و شناخت سربازان از دفاع مقدس و ارزش‌های آن تأکید کرد و افزود: حرکت در مسیر سر بلندی و حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در اولویت برنامه‌های سربازان باید قرار گیرد.

وجود بصیرت در میان ملت ایران به ویژه نسل جوان علت عدم موفقیت دشمن 

در ادامه این برنامه معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نداجا نیز با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا و تلاش سربازان در مرزهای دریایی و خشکی کشور است، اظهارکرد: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته دست از توطئه علیه نظام مقدس اسلامی برنداشته است ولی با ایستادگی ملت ایران سبب خنثی شدن تمامی نقشه‌های آنها شده است.

حجت الاسلام سیدحسن حسین‌زاده با اشاره به اینکه وجود بصیرت و آگاهی و شناخت ملت ایران از نقشه ها و توطئه‌ها آنها سبب هراس دشمن است، افزود: تا زمانی که این بصیرت و اگاهی در میان ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه وجود دارد دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس اسلامی وارد کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار