کد خبر : 94128
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402- 12: 22

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین‌آباد و مروارید

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین‌آباد و مروارید

نماینده عالی دولت در گیلان وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین‌آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی عصر امروز در جریان سفر یک‌روزه به بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از نوار ساحلی امین آباد و مروارید رشت بازدید و آخرین وضعیت ساماندهی سواحل را مورد بررسی دقیق و میدانی قرار داد.

 

نماینده عالی دولت در گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا منجر به کاهش تلفات ناشی از غرق شدن در سواحل می‌شود، اظهار کرد: در این استان ۳۰۰ نقطه خطر آفرین شناسایی و کل سواحل گیلان ۳۵ نقطه برای طرح ساماندهی مشخص شده که مسافران و گردشگران بومی و غیربومی می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

اسدالله عباسی وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی با تکلیف به تمامی فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا در گیلان بیان کرد: در این استان بیش از ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد لذا تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مناطقی که شنا هیچگونه خطری برای افراد ندارد، طرح سالمسازی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار