کد خبر : 16504
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396- 43: 17

آغاز به‌کار شورای پنجم شهر رشت از ۱۲ شهریور ماه

آغاز به‌کار شورای پنجم شهر رشت از ۱۲ شهریور ماه

سخنگوی شورای ‌شهر رشت با بیان اینکه جلسه ۱۹۹ شورای ‌شهر رشت یکشنبه ۱۵ مرداد با حضور خبرنگاران در صحن شورا‌ برگزار می‌شود، گفت: شورای پنجم شهر رشت ۱۲ شهریورماه آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد در گفت‌و‌گویی‌ اظهار داشت: تلاش و همت زحمتکشان عرصه رسانه همواره راستای هم‌افزایی، همدلی و کمک به مسئولان در پویایی و بالندگی استان است.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی، امروز از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است تصریح کرد: تعامل سازنده مدیران با رسانه‌ها و نقد منصافانه از سوی اصحاب رسانه در توسعه و آبادانی مدیریت شهری موثر و سازنده است.

شیرزاد با اشاره به اتمام کار شورای چهارم و آغاز به کار شورای پنجم در شهر رشت و با بیان اینکه در چند روز گذشته اخبار متعددی در خصوص موضوع مذکور در رسانه‌ها منعکس شده است بیان کرد: طبق قانون پایان فعالیت شورای چهارم ۱۲ شهریور ماه امسال است.

وی با اشاره به اینکه جلسه صد و نود و نه شورای اسلامی شهر رشت یکشنبه ۱۵ مرداد با حضور خبرنگاران در صحن شورای رشت برگزار می‌شود افزود: با توجه به لایحه اصلاحیه ارائه شده مجلس شورای اسلامی در مورد زمان شروع به‌کار شورای پنجم، تا به امروز فرآیند قانونی اصلاحیه قانونی انتخابات شوراها به‌درستی طی نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه طی شدن این فرآیند قانونی بیش از دو هفته طول می‌کشد خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل مذکور، زمان آغاز پنجمین دوره شورای اسلامی به‌کار شورای اسلامی شعر رشت، ۱۲ شهریور ماه امسال است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار