کد خبر : 63703
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399- 07: 17

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اجماع خوبی در مخالفت با FATF در کشور وجود دارد

اجماع خوبی در مخالفت با FATF در کشور وجود دارد

آقازاده با تاکید بر اینکه FATF ساختار معیوبی دارد و اجماع خوبی در مخالفت با آن در کشور وجود دارد گفت: مجریان این طرح جاسوسان وابسته به سازمان‌های جاسوسی هستند.

به گزارش گیلانستان، «سیدعلی آقا زاده» با اشاره به موضوعات پیرامون FATF و مباحث مربوط به بررسی آن در تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: دولت با توجه به اعتقاد به تصویب آن، از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته‌ تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و مباحث مربوط به مجمع تشخیص مصلحت نظام بنا به درخواست دولت برای بررسی بوده نه تایید آن.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی بارها مورد بدعهدی و انواع تحریم ها قرار گرفته و با توجه به ساختار معیوب ای اف تی اف نمی‌تواند اعتماد کند افزود: ساختار این پیمان ماهیتی نامتوازن دارد، نمی‌شود جمهوری اسلامی هم مورد تحریم باشد و ادعای غیر موجه علیه کشور از پولشویی گرفته تا ارتباط با برخی از گروه ها، کشورها و حتی سپاه داشته باشند و آنگاه به چنین پیمان‌هایی هم اعتماد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه FATF ساختار معیوبی دارد و مجریان آن نیز جاسوسان وابسته به سازمان های جاسوسی هستند گفت: مگر می‌شود همه اجراییات مالی جمهوری اسلامی را به دست گرگ سپرد؟! اگرچه درخواست‌هایی از طرق مختلف صورت می گیرد و این بار از تشخیص مصلحت نظام درخواست بررسی از سوی دولت صورت‌گرفته اما در مخالفت با آن اجماع وجود دارد.

رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجماع خوبی در مخالفت با FATF در کشور وجود دارد تصریح کرد: تشخیص مصلحت نظام زیر بار نمی‌رود و شورای نگهبان هم که آن را قبلاً رد کرده، در مجلس یازدهم هم اصلاً جایگاهی ندارد لذا بررسی آن در مجمع صرفاً به درخواست دولت و تنها برای بررسی پیشنهاد دولت صورت گرفت و به معنای پذیرش مجمع تشخیص تلقی نخواهد شد.نماینده مردم  شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در صورت عدم اجماع جامعه جهانی مستقلاً در برابر ایران اقدام می کند گفت: رژیم صهیونیستی معمولاً در رابطه با مسائل ایران ازجمله دستاوردهای هسته‌ای و حضور معنوی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اسلام به عنوان خطر و تهدید علیه خود می داند.

رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لابی‌های صهیونیستی و این رژیم منحوس هماهنگ با نظام سلطه گام بر می دارد افزود: خوب می دانند که جمهوری اسلامی کشور ضعیف‌النفس یا معمولی منطقه نیست، جمهوری اسلامی یک قدرت منطقه‌ای بوده و اینگونه چرندیات رژیم منحوس صهیونیستی از روی استیصال، انفعال و انزوای او در سطح جهان است.

آقازاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه تنها در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی بلکه در مقابل بزرگتر از آن ایستاده و اجازه نمی دهد تا چشم طمعی به جمهوری اسلامی داشته و تهدید کنند خاطرنشان‌کرد: اگرچه این‌ها دشمنند اما عددی نیستند که بخواهند تهدیدی برای جمهوری اسلامی باشند و ایران اسلامی آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی در هر نقطه از دنیا را داشته و رژیم‌منحوس صهیونیستی  نیز آن را به خوبی می‌داند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار