کد خبر : 52897
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399- 07: 12

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

اصحاب رسانه یاوران کتاب و کتابخوانی هستند

اصحاب رسانه یاوران کتاب و کتابخوانی هستند

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان به نقش رسانه در افزایش آگاهی جامعه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه یاوران کتاب و کتابخوانی هستند.

به گزارش گیلانستان،پریسا کرمی صبح شنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به حضور فعال بسیج در همه عرصه‌ها، اظهار کرد: یکی از تجربیات موفق مجموعه کتابخانه های عمومی استان گیلان همکاری با بسیج اقشار مختلف است.

کرمی نگاه و تفکر بسیجی را ضامن موفقیت در امور عنوان و بر ضرورت اقدامات جهادی در این برهه از زمان و شرایط دشوار اقتصادی تاکید کرد و افزود: وظیفه‌ای مشترک بر دوش همه دوستداران انقلاب است.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه در نمایش و انعکاس دستاوردهای فرهنگی به عموم مردم، اصحاب رسانه را یاوران حوزه کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: باید از ظرفیت بسیج به ویژه بسیج رسانه استان استفاده شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان به برخی برنامه‌های اجرای شده از سوی این نهاد در استان اشاره و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف همانند سواد رسانه‌ای، قصه گویی و قصه خوانی، داستان گویی و نمایشنامه خوانی و همچنین برگزاری نشست‌ها و محافل ادبی و شعر و داستان از مهمترین اقدامات این مجموعه است.

کرمی با اشاره به ارائه خدمات مجموعه کتابخانه های عمومی استان گیلان به کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار و فاقد کتابخانه، بیان کرد: ارسال کوله‌های کتاب و راه اندازی دو کتابخانه عمومی سیار برای دسترس پذیری به کتاب‌های بروز توسط مردم این مناطق از اهداف مهم مجموعه کتابخانه های عمومی برخی از این اقدامات است.

وی گفت: هر جا کتاب و کتابخوانی مبنا و بستر رشد آگاهی‌ها قرار گیرد نتایجی ملموس و شیرین در جامعه به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار