کد خبر : 91352
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402- 24: 17

انتخاب یک بانوی فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری

انتخاب یک بانوی فرهنگی گیلانی به عنوان معلم نمونه کشوری

.

به گزارش گیلانستان، حسین زره کارگر با اشاره به مسیر طی شده تا انتخاب معلم نمونه کشوری اظهار داشت: از مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ همکار آموزشی ، ۵ هزار و ۴۹۷ نفر در خوداظهاری اولیه شرکت کردند که پس از مرحله بارگذاری مدارک ، مستندات یک هزار و ۵۷۱ نفر توسط مدیران مدارس تأیید شد. وی افزود: در این مرحله پس از داوری در سطح مناطق که توسط ۴ ارزیاب انجام شد؛ در مجموع ۱۱۴ نفر به عنوان معلم برتر استانی و ۷ نفر برای گزینش نماینده استان گیلان در سطح کشور معرفی شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برخی ویژگی های معلم نمونه برگزیده کشوری خاطرنشان کرد: زینب فتحی زاده آموزگار مدرسه سید جمال الدین اسدآبادی منطقه سنگر، دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته روان شناسی و ۱۱ سال سابقه خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: چاپ مقاله در روزنامه ها ، تولید بیش از ۲۰ محتوای آموزشی، کسب عناوین متعدد در مسابقات و جشنواره های آموزشی و فرهنگی، تدریس ضمن خدمت در کارگاه های آموزشی و سوابق داوری جشنواره های جابربن حیان و جلوه های معلمی بخش هایی از سوابق این معلم نمونه کشوری است.

گفتنی است پیش از این ۷ معلم گیلانی به نام های: مژده قربانعلی زاده از املش، زهرا مومنی طارمسری از لشت نشا، الهام حسن پور از ناحیه یک رشت، محمد علی خداجو از اطاقور، فاطمه تقی پور از کلاچای، مهرداد رستمی از آستارا و زینب فتحی زاده از سنگر به مرحله کشوری برای انتخاب معلم نمونه کشوری راه یافته بودند.

امسال ۱۳ نفر از استان های فارس، گیلان، اصفهان، کرمانشاه، قزوین، چهارمحال و بختیاری، تهران و شهرستان های تهران به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار