کد خبر : 75628
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400- 13: 11

استاندار در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان؛

انقلاب اسلامی، با پشتوانه حمایت های مردمی، به‌سوی قله های پیشرفت گام برمی‌دارد

انقلاب اسلامی، با پشتوانه حمایت های مردمی، به‌سوی قله های پیشرفت گام برمی‌دارد

استاندار گیلان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با پشتوانه حمایت‌های مردمی ، بهره گیری از منویات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، به‌سوی قله های پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.

به گزارش گیلانستان، دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: باید با همت همه دستگاه‌های دست اندرکار ، عملیات اجرایی و راه اندازی موزه دفاع مقدس در این استان که نقش بسزایی در این زمینه دارد،  سرعت بگیرد.
وی اضافه کرد: در برابر عظمت مقام والای شهیدان عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، حق مطلب باید به درستی و شایستگی ادا شود.
 نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی، مردم را همیشه پایدار و مقاوم نگه داشته است.
دکتر عباسی افزود: حضرت امام خمینی(ره) از سلاله پاک رسول خدا، با همان نورانیت و صلابت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) ، مایه عزت و برکت ایران اسلامی در همه زمان ها شده است.
وی تجربه عینی وحدت کلمه و مردم سالاری دینی به معنای واقعی را از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: طی چهار دهه ای که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، دشمنان قسم خورده  به طرق مختلف قصد ضربه زدن به آرمان‌های نظام اسلامی را داشته اند ولی به لطف و مدد الهی ، با پایداری ، بصیرت و ولایتمداری مردم انقلابی تحت منویات مقام معظم رهبری هیچ گاه دشمنان به مقاصد شوم خود دست نیافته اند.
در این آئین با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان، امیر سرتیپ سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و دیگر مسئولان ، با تقدیر از زحمات حسین مصطفی پور ، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان معارفه شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار