کد خبر : 73689
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400- 26: 7

دکتر محمدرضا احمدی سنگری:

اولویتم تلاش برای کمک به ایجاد بستر اشتغال جوانان است/ نباید صنعت گیلان بازیچه منافع طلبی برخی سهامداران شود

اولویتم تلاش برای کمک به ایجاد بستر اشتغال جوانان است/ نباید صنعت گیلان بازیچه منافع طلبی برخی سهامداران شود

.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی دیدار با محمد اسکندری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به نقش حمایتی صندوق بازنشستگی کشور، به بیان راه حل های مورد نیاز در خصوص راه اندازی شرکت الکتریک ایران رشت پرداخت.
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام ضمن برشمردن مشکلات و معضلات انحلال و تعطیلی شرکت رشت الکتریک و شرکت کنف کار رشت که در زمان فعالیت خود بستر اشتغال نیروی انسانی قابل توجهی را فراهم کرده بود، تصریح کرد: درجهت رفع انحلال این شرکت ها در تلاشیم و نباید صنعت گیلان بازیچه منافع طلبی برخی سهامداران شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویتم تلاش برای ایجاد اشتغال جوانان می باشد، اظهار کرد: متاسفانه تعطیلی کارخانه ها در گیلان به بیکاری بیشتر در سطح استان دامن زده است.
احمدی سنگری اذعان داشت: در جریان این دیدار مقرر گردید صندوق با حمایت نمایندگان نسبت به بازسای یا تبدیل به احسن کردن زمین رشت الکتریک ایران اقدام کند.

وی مذاکره در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشکلات پرداختی این قشر از جامعه را از دیگر موارد پیگیری در این نشست برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار