کد خبر : 68658
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400- 33: 10

برخورد با متولیان مسامحه کننده در نظارت بر توزیع وافزایش قیمت مرغ

برخورد با متولیان مسامحه کننده در نظارت بر توزیع وافزایش قیمت مرغ

دادستان مرکز گیلان گفت: دستگاه قضائی بدون اغماض با مسببان نابسامانی های به وجود آمده در توزیع و افزایش قیمت مرغ برخورد خواهد کرد.

به گزارش گیلانستان، سید مهدی فلاح میری با بیان اینکه مدیریت در توزیع مرغ در چند روز اخیر به نحوه صحیح صورت نمی‌گیرد و بهانه‌ای برای سودجویان شده است، اظهار کرد: باید فرآیند توزیع مرغ از مبدا تا مصرف کننده با هماهنگی و نظارت تمامی دستگاه‌های متولی ساماندهی شود.

وی با ابراز نگرانی در خصوص کمبود و افزایش قیمت مرغ و چالش‌های پیرامون آن، تصریح کرد: استان گیلان یکی از قطب‌های تولید کننده مرغ در کشور بوده لذا بی تدبیری و عدم اقدام مؤثر و میدانی برخی مسئولین مربوطه باعث بی نظمی در توزیع و افزایش قیمت مرغ و نارضایتی مردم استان شده است.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه نارضایتی‌ها ناشی از ترک فعل برخی مدیران و مسئولان متولی است، افزود: دستگاه قضائی بدون اغماض با مسببین برخورد قضائی خواهد کرد.

وی همچنین تأکید کرد: مسئولان امر با حضور میدانی خود در رفع مشکل و کنترل بازار اقدام نموده و صرفاً به آمارهای کاغذی اکتفا نکنند و مرغ‌هایی که با نهاده‌های نرخ دولتی تولید شده اند با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار