کد خبر : 94354
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402- 55: 13

شهردار رشت خبر داد؛

برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری ویژه عید غدیر در رشت

برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری ویژه عید غدیر در رشت

شهردار رشت از برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری همراه با ۳۰ ایستگاه صلواتی در این شهر خبر داد و گفت: این ضیافت به مدت ۲ شب از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برپا می شود.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی  اظهار کرد: رشتوندان افرادی متدین و مذهبی هستند و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در شهر از مطالبات جدی شهروندان است.

 

وی از گردهمایی ویژه سادات با حضور هزار نوجوان پسر در رشت خبر داد و افزود: این ویژه برنامه با مشارکت کانون جوانان رضوی در مجتمع فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

 

شهردار رشت از برپایی ضیافت اطعام یک کیلومتری همراه با ۳۰ ایستگاه صلواتی در این شهر خبر داد و گفت: این ضیافت اطعام به مدت ۲ شب از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت و با مشارکت گروه‌های مردمی در شب و شام عید غدیر برپا می‌شود.

 

شوقی از برپایی جشن بزرگ عید غدیر در رشت خبر داد و بیان کرد: این همایش شب پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: برپایی ۱۰ جشن امی محله، برگزاری یک محفل انس با قرآن با مشارکت مجموعه‌های مردمی، برپایی حدود ۱۱۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر به نیت امیرالمومنین (ع)، اجرای گروه‌های سرود با همکاری معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در پیاده راه فرهنگی و میدان‌های اصلی شهر و جشن‌های محله‌ای مردمی در مساجد و مزار شهدا از دیگر برنامه‌های متنوع شهرداری رشت برای دهه ولایت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار