کد خبر : 96457
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402- 45: 21

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس باید احیا و به نتیجه برسد

تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس باید احیا و به نتیجه برسد

نماینده مردم رشت و خمام درمجلس با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: تلاش می‌کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت، مورد تجدیدنظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس یازدهم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرد، اظهار کرد: این پیگیری تبدیل وضعیت باید در سال جاری هم تداوم پیدا می‌کرد و لغو آن به هر دلیلی قابل قبول نیست.

 

به گفته وی، نامه با امضاء بیش از یکصد نماینده مجلس خطاب به قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گوشزد شده است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده آن‌ها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی‌مهری قرار گیرند، گفت: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.

 

احمدی سنگری خدمت به مردم را وظیفه نمایندگان مجلس دانست و افزود: تلاش می‌کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت، مورد تجدیدنظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار