کد خبر : 75571
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400- 42: 14

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های آنان هستیم

اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های آنان هستیم

دهه مبارک فجر سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.

به گزارش گیلانستان، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بیان داشت : به لطف خداوند و دعای خیر همه عزیزانی که در حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند ، جشن انقلاب را پرشورتر از گذشته برگزار خواهیم کرد .

وی در ادامه افزود : فجر توفیق و فرصتی روز افزون را برای یادآوری و احیای ارزش‌های سیره انقلاب ، برای ما به ارمغان آورده است که باید از آن به خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای یاد شهدای انقلاب استفاده کرد.

سعیدی کیا گفت: دهه مبارک فجر سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: پیام تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر تجلی اتحاد و همدلی مردم و مسئولان، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ غنی به‌عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب به نسل چهارم می باشد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر و شرایط و فضای کنونی جامعه باید برگرفته از وصیت‌نامه‌ها و پیام شهدا باشد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه بر همه ما لازم است که سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را دقیق و درست تبیین کنیم، اظهار کرد: اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌های آنان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار